La Guàrdia Civil investiga dos conductors que circulaven en sentit contrari per l'A-7 a Xàtiva
El primer dels casos va acabar en un sinistre vial amb un ferit greu, mentre que el segon va ser detectat per una patrulla de motoristes de Trànsit que va aconseguir detindre'l abans de produir-se una tragèdia
La Guàrdia Civil de València investiga dos conductors per un delicte contra la seguretat viària al circular en sentit contrari per l'A-7 en dos dies consecutius.
Vora les 11:30 hores del passat divendres, 30 d'agost, els agents van rebre diversos avisos de circulació d'un vehicle en sentit contrari a l'A-7 a l'altura de Llanera de Ranes (la Costera), que va acabar provocant una col·lisió frontal amb resultat d'un ferit greu i dos lleus.
El conductor, un home de 72 anys, va ser investigat per un delicte contra la seguretat viària, per conducció temerària, per l'equip d'investigació de sinistres de Xàtiva.
Un dia després, el 31 d'agost, esta vegada vora les 12:30 hores, una patrulla de Xàtiva que circulava amb motocicleta, va detectar la presència d'un altre vehicle que s'incorporava en sentit contrari a l'A-7, esta vegada al km 395, a l'altura de Xàtiva i provinent de la CV-58.
La ràpida i arriscada actuació de la Guàrdia Civil que formaven la patrulla va aconseguir interceptar i detindre este vehicle i va evitar que es produïra un greu sinistre vial. El conductor, un home de 84 anys, va ser també investigat per un delicte contra la seguretat viària per conducció temerària.
Este tipus de delictes pot comportar penes de presó de fins a dos anys i privació del dret a conduir fins a sis.
Més llegit
-
Jove cantant de Cullera reinventa el clàssic "Xiqueta meua" en una cançó tecno d'empoderament femení
-
Els trens de Rodalia no arribaran a València abans de les mascletaes, però es programaran més combois en les hores prèvies
-
Dos detinguts per agredir un professor i arrancar-li part d'una orella en un institut d’Alcoi
-
Espartero - Ramón y Cajal guanya el ninot indultat infantil de les Falles 2026
-
Un mort a la CV-941 i set ferits en un accident a Santa Pola entre dos cotxes i un autobús
-
MAPA | On i quan fan festa i revetles per Falles?