La Generalitat finançarà la meitat del cost dels autobusos urbans gratuïts per a menors de trenta anys
Els municipis que ho consideren podran adherir-se al programa, que estarà en vigor des del 9 d'octubre fins a final d'any
La Generalitat finançarà el 50% del cost dels autobusos urbans dels municipis que se sumen a oferir el transport urbà gratuït per a joves de fins a trenta anys, una mesura que estarà en vigor des del pròxim 9 d'octubre fins al 31 de desembre.
El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha anunciat aquesta mesura després de reunir-se amb la consellera de Política Territorial, Rebeca Torró.
El finançament d'eixe cost reforça, després del seu bon acolliment entre la població valenciana, la proposta de gratuïtat en el transport públic autonòmic per a menors de trenta anys que va ser anunciada per Ximo Puig en el debat de política general, segons la Generalitat.
Aquesta iniciativa conviurà amb el 30% de descompte addicional en tot en transport públic de la Generalitat, que també té vigència fins al 31 de desembre, i que està dirigida al conjunt de la població valenciana.
Puig ha assegurat que és "un fet més en una aliança efectiva contra la inflació per a ajudar les famílies" amb mesures en el transport públic, que "volem cada vegada més útil i de major qualitat".
L'Ajuntament de València ha sigut el primer a confirmar, mitjançant una publicació a Twitter de l'alcalde Joan Ribó, la seua participació en el programa.
Més llegit
-
La targeta SIP canvia al color blau
-
Consells per a estalviar amb una conducció eficient
-
Pot arribar a Espanya el brot de meningitis del Regne Unit? Els experts ho consideren poc probable
-
Augmenta la preocupació i la pudor a Carcaixent per la vaga dels treballadors del fem
-
L’Agència Internacional de l’Energia advertix que la crisi energètica derivada de la guerra al Pròxim Orient ja supera la del 1970
-
Iván, Momparler i Alejandro, campions per la lesió de Marrahí