Fiscalies antiterroristes de França, el Marroc, Bèlgica i Espanya es reuneixen a València
L’objectiu de la trobada és intercanviar informació, experiències i novetats en la lluita contra la criminalitat internacional.
El grup de fiscalies antiterroristes de França, el Marroc, Bèlgica i Espanya es reuneix des d’aquest dimarts a València per a intercanviar informació, experiències i novetats legislatives i de jurisprudència en la lluita contra la criminalitat internacional.
La reunió del Grup de Cooperació Antiterrorista de les fiscalies d'aquests quatre països es durà a terme el 13, 14 i 15 de novembre i començarà amb una recepció al Palau de la Generalitat a la qual assistiran el president de l’executiu valencià, Ximo Puig i la consellera de Justícia, Gabriela Bravo.
Durant els dos dies següents, els participants avaluaran l'amenaça terrorista actual, exposaran investigacions rellevants en matèria de terrorisme i tractaran les novetats legislatives i jurisprudencials, a més de plantejar propostes per a millorar la cooperació.
Les fiscalies es reuneixen periòdicament per a intercanviar informació i novetats, ja que es considera que estructures de cooperació com aquesta són "essencials" per a lluitar contra la criminalitat internacional, a més d’establir un contacte entre els professionals encarregats de la lluita contra el terrorisme.
Més llegit
-
El nivell de la mar ja ha pujat molt més del que estimaven els models: "Podem vore impactes devastadors"
-
La UV anirà a segona ronda d'eleccions al rectorat amb Gandía i Solanes com a candidats
-
Reobri l'AP-7 en direcció a València, però continua tallada a Alcalà de Xivert en direcció a Barcelona
-
Dijous de pluja més general i amb tempestes locals
-
La xarxa troncal d'hidrogen travessarà cent municipis de la Comunitat amb un gasoducte de 400 quilòmetres que connectarà amb Catalunya i Múrcia
-
El govern espanyol desmentix "terminantment" la Casa Blanca i nega que vaja a "cooperar militarment" amb els Estats Units a l'Iran
Més vist
Més escoltat
-
03.03.2026 | "Psicologia", amb Lorena Gascón | Cinema i trastorns mentals: entre realitat i ficció
-
03.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Primera Part
-
04.03.2026 | 90 minuts
-
03.03.2026 | Cadena de valor | Els efectes econòmics del conflicte a l’Iran arriben a la Comunitat Valenciana
-
04.03.2026 | Les notícies del migdia
-
03.03.2026 | Les notícies del migdia