La Fiscalia recorrerà contra la sentència per la violació grupal de Manresa
Demanarà que es condemne els autors per agressió sexual, i no per abusos.
La Fiscalia de Barcelona presentarà un recurs perquè es condemne per agressió sexual, i no per abusos, els autors de la violació múltiple d'una menor de 14 anys en una nau de Manresa.
L'Audiència de Barcelona va condemnar cinc dels sis processats a penes de 10 i 12 anys de presó per un delicte d'abús sexual, ocorreguda l'octubre de 2016.
Els condemnats es troben en llibertat provisional i, de fet, només un d'ells va romandre dos anys a la presó preventiva per la causa oberta arran de la violació múltiple.
La Fiscalia, que inicialment havia demanat condemnar per abús, elevar l'acusació a agressió sexual per a sis dels set acusats en el juí. Considera que els acusats van intimidar a la víctima, valent-se de la seua superioritat numèrica i de l'estat d'embriaguesa de la menor.
La fiscal va ressaltar que la víctima no va consentir els fets i va ser obligada pels processats a patir tots els atacs contra la seua llibertat sexual, i va viure una situació "absolutament denigrant".
Més llegit
-
Vota per la millor Falla infantil d’À Punt – Falles 2026
-
El mapa de les gasolineres valencianes: preus disparats i més de 30 € de diferència per omplir el dipòsit
-
Sueca - Literat Azorín guanya el ninot indultat de les Falles 2026
-
Espartero - Ramón y Cajal guanya el ninot indultat infantil de les Falles 2026
-
MAPA | On i quan fan festa i revetles per Falles?
-
Dos detinguts per agredir un professor i arrancar-li part d'una orella en un institut d’Alcoi