Extingit l'incendi a Albalat dels Tarongers, al Camp de Morvedre
El dijous a la vesprada es van retirar els mitjans aeris perquè l'evolució era favorable, i fins ara els efectius terrestres han treballat sobre el terreny
El Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat ha notificat que dona per extingit l'incendi que es va declarar ahir, 4 d'agost, a Albalat dels Tarongers, al Camp de Morvedre.
En l’extinció del foc han treballat cinc mitjans aeris, cinc dotacions de bombers forestals de la Generalitat i sis més del Consorci Provincial de Bombers de València, tres autobombes i un agent mediambiental. El dijous a la vesprada es van retirar els mitjans aeris perquè l'evolució era favorable, i fins ara els efectius terrestres han treballat sobre el terreny per refrescar-lo i evitar que revife.
Poc després, el servei d'Emergències ha anunciat que també s'ha donat per extingit l'incendi de Traiguera (al Baix Maestrat), que portava actiu des de la matinada del divendres.
Més llegit
-
El Suprem confirma tres anys de presó per a l'expresident de Múrcia Pedro Antonio Sánchez
-
Un avió aterra d'emergència a Manises i provoca el desviament de cinc vols a l'aeroport d'Alacant-Elx
-
La CIA alerta que Rússia preparara atacs a Espanya, França i Itàlia amb drons llançats des del Mediterrani
-
Un equip d'enginyers estudia el llit del Poio per a augmentar-ne la capacitat
-
La nova presidenta de l'AVL: "Seria desitjable una presència del 50% o més del valencià en l'ensenyament per a compensar la minorització"
-
El veïnat de Tavernes de la Valldigna es concentra en rebuig de les dos agressions racistes