Les escoles reprenen el primer dia de classe en dos anys sense mascareta
A localitats on s'han représ les classes aquest dilluns, com ara a Castelló o Alacant, molts menuts han tornat a les aules sense aquest mesura de protecció
A les poblacions on s'han représ les classes aquest dilluns, com ara a Castelló o Alacant, hem pogut veure una imatge que no es donava des de feia dos anys. Menors que entren a escola sense mascareta. En alguns casos, no s'havien vist mai les cares.
Només es manté obligatòria per a les persones que vagen en transport escolar, que hagen donat positiu i els que en siguen contactes estrets, a més de les persones vulnerables. Molts centres mantindran l’entrada diversificada que ajuda a evitar aglomeracions i a mantindre les distàncies.
Alguns xiquets i xiquetes, els més majors, s'estimen més portar-la encara. La Societat Valenciana de Pediatria recomana fer-ho de manera gradual per a evitar inseguretats pels complexos o sentir culpabilitat per dur-la.
Més llegit
-
Leire Díez, l'expresident de la SEPI i el soci de Santos Cerdán, en llibertat amb mesures cautelars
-
Protecció Civil envia un ES-Alert per risc d’inundacions al litoral nord i sud de València
-
L'Aemet eleva a roig l'avís per pluges intenses i tempestes al litoral de València per a este diumenge
-
València suspén els actes nadalencs, anul·la exàmens i demana ajornar partits per l’alerta roja per pluges
-
A presó un cirurgià per agredir sexualment una pacient durant una operació a Múrcia
-
Investiguen una dona de València que tenia més de trenta figures d’ivori il·legals a sa casa
Més vist
Més escoltat
-
12.12.2025 | Carlos Civera presenta '4 historias al piano: las baladas de Chopin'
-
12.12.2025 | TERRA DE BOUS
-
12.12.2025 | Les notícies del migdia
-
13.12.2025 | Els últims '90 minuts'
-
12.12.2025 | ContrÀpunt
-
12.12.2025 | "El més viral", amb Fran Sevilla | L’aplaudit discurs de Nerea Pérez de las Heras en els Premis Ídolo