Entren núvols i calitja pel sud que podrien deixar pluges en zones de muntanya
La inestabilitat creixerà dimecres i es projectarà en forma de tronades almenys fins al Primer de Maig
Dimarts condicionat per una borrasca que porta calitja i núvols des de Múrcia i podria deixar precipitacions a les muntanyes del sud de vesprada; pluges que seran de fang pel pols en suspensió.
El matí serà més assolellat que la vesprada, quan els núvols començaran a prendre possessió al territori acompanyats de temperatures lleugerament més baixes que dilluns.
Les màximes se situaran entre els 22 °C i 23 °C al litoral i pujaran un poc més al prelitoral. El termòmetre tocarà els 24-25 °C a comarques com la Costera, l'Alt Palància, la Foia de Bunyol i més a l'interior, al Racó d'Ademús.
La inestabilitat creixerà dimecres i es consolidarà els dies posteriors: amenaçarà amb pluja el pont del Primer de Maig. Demà vorem tempestes a l'interior que es repetiran dijous; ara, acompanyades de temperatures un poc més altes. S'estendran divendres, sobretot al sud i l'interior del territori, espentades pel vent de gregal. Els models anticipen ara mateix una situació molt pareguda el cap de setmana.
Més llegit
-
Amb bats de beisbol i passamuntanyes: catorze investigats a Alginet per amenaces i càntics racistes contra els àrabs
-
Les famílies d’acollida tindran prioritat per a adoptar els menors que acullen
-
La Comunitat Valenciana perd 8.900 ocupats i suma 41.200 aturats el primer trimestre del 2026
-
Un virulent incendi en una campa crema un camió cisterna abandonat al costat de l'A-3, a Mislata
-
Un accident embossa l’entrada d’Alacant per l’autovia d’Albacete
-
Transports aprova el projecte de connexió directa entre la V-30 i l’A-3 a València per 56 milions