Emergències activa l'alerta per risc alt d’incendis forestals a quasi tota la Comunitat Valenciana
L'112 ha establit també l'alerta groga per calor a l’interior nord de València, amb màximes que podrien arribar hui als 38 °C
El Centre de Coordinació d’Emergències ha establit per a este dissabte el nivell de preemergència per risc alt d’incendi forestal a tota la Comunitat Valenciana, excepte al litoral de Castelló, on el perill és baix-mitjà. Emergències 112CV recorda que, en cas de vore foc o fum, cal telefonar immediatament a l'112.
A més, el mateix organisme ha activat l'alerta groga per temperatures màximes a l’interior nord de la província de València. Segons les previsions, les màximes se situaran entre 35 °C i 38 °C a l’interior central i sud, i entre 30 °C i 33 °C a la costa.
La jornada d’este dissabte estarà marcada pel sol, amb intervals de núvols alts més abundants al matí i algun nucli de nuvolositat de vesprada a l’interior de Castelló, sense conseqüències. El vent bufarà fluix de llevant, i mantindrà elevada la humitat ambiental.
Tot i que este cap de setmana no es preveu un episodi de calor extrema, les temperatures més altes de l’estiu podrien arribar a partir de dilluns, amb màximes superiors als 40 °C a l’interior i als 35 °C a la costa.
Més llegit
-
Detenen a Gandia el treballador d'un banc per estafar 25.000 euros a una clienta d’avançada edat
-
Troben un home mort al seu domicili en tornar a Gátova després de l’incendi
-
El santuari romà de la cova Donas de Millares, nominat a uns premis de National Geographic
-
El Barça passa per damunt d’un Elx superat en l'estrena al Martínez Valero
-
Torna el ponent i activa els avisos per calor
-
Productes que es dissolen en la boca: el projecte valencià per a facilitar la ingesta a persones amb dificultats per a engolir