Elx suspen l’actuació de David Suárez per una polèmica en les xarxes
El monologuista va publicar uns tuits en què faltava al respecte les persones amb síndrome de Down.
L'Ajuntament d'Elx ha suspés l'actuació de l'humorista David Suárez per la polèmica amb uns tuits del monologuista en què faltava al respecte les persones amb síndrome de Down.
Suárez també s'ha clavat amb els homosexuals, atacant directament Javier Calvo i Javier Ambrossi, una coneguda parella de directors de cine als qui ha relacionat amb la SIDA.
Per aquests i altres missatges, que ha qualificat de "nauseabunds", l'alcalde, Carlos González, ha decidit suspendre l'actuació, que anava a tindre lloc el pròxim dissabte al centre cultural d'Elx.
L’humorista, que ja va ser acomiadat de la Cadena SER per aquesta classe de comentaris d'odi, té prevista una altra actuació pròximament a Alacant.
Més llegit
-
El migrant apallissat a Tavernes de la Valldigna evoluciona favorablement després que l’hagen operat de la mandíbula
-
Comença la campanya de vacunació coincidint amb l'augment de contagis dels virus respiratoris
-
MAPA | Els tres municipis amb la cistella de la compra més barata d'Espanya són valencians
-
Les víctimes de la dana es concentren per primera vegada a Alacant per a exigir que Mazón entregue l’acta de diputat
-
El València Basket conquista la quarta Supercopa d'Espanya
-
L'Ajuntament de Madrid rebutja l'oferta d'Urbagestión perquè "no complix els requisits del programa ReViVa"
Més vist
-
Gala d'elecció de les corts d'honor de les Falles del 2027
-
FOTOGALERIA: Estes són les xiquetes que aspiren a convertir-se en fallera major infantil de València
-
FOTOGALERIA: Elles són les tretze candidates a fallera major del 2027
-
27.09.2026 | Informatiu migdia | L'oratge
-
Terra de festes | Jacarilla, La Vilavella i Vallanca
-
27.09.2026 | La plaça