Educació amplia fins dimecres el termini dels docents per a demanar centres
Després d’aquesta pròrroga, les destinacions definitives es coneixeran dijous
La Conselleria d'Educació ha tornat a ampliar el termini que tenen els docents interins i funcionaris de carrera per a sol·licitar centres del curs 2023-2024, després de l'adjudicació de places. Aquest nou interval expira dimecres a les 12:00 hores.
El departament que dirigeix José Antonio Rovira va decidir aquest passat dilluns a la vesprada prorrogar en un dia el termini —que en principi acabava amb la primera ampliació aquest dimarts a les 12:00 hores— en detectar alguns errors informàtics en el procés.
L'objectiu, han dit des de conselleria, és oferir-ne la "màxima seguretat i garantia".
Segons han explicat des del departament, després d'aquesta nova pròrroga, el dijous "sí o sí" estaran les destinacions definitives. Inicialment, el termini era les 12:00 hores del dilluns 7 d'agost.
Divendres passat, la Conselleria d'Educació va publicar el llistat actualitzat de vacants oferides, "havent detectat que falten les places del cos de primària dels centres d'educació especial i centres de formació per a persones adultes" en la llista publicada un dia abans.
Vora 22.000 places per al curs 2023-2024
Educació ofereix un total de 21.867 places de docents en les adjudicacions d'inici de curs. D’aquestes, 7.349 pertanyen al cos de mestres d’infantil i primària i 14.518 a professors de secundària i resta de cossos (sectors singulars d'FP, ensenyaments artístics i escoles oficials d’idiomes).
El sindicat STEPV va criticar divendres "el retard en la publicació de les adjudicacions i els errors que s'han anat corregint amb la publicació de diferents llistats".
Segons han assenyalat des d'STEPV, "totes les adjudicacions de juliol (trasllats i supressions, comissions de serveis i adjudicacions d'inici de curs) han patit un retard per part de la conselleria que no té cap justificació, fet que hauria de fer repensar a l'administració els termes de les adjudicacions”.
Més llegit
-
Segona vaga de l’ensenyament valencià no universitari en els últims dos anys
-
La secretària de Mazón entrega els informes en què l'expresident es va basar per a dir que la dana se n'anava a Conca
-
El Suprem envia a juí a Ábalos i Koldo i els manté a la presó per la presumpta trama de les mascaretes
-
Un accident en la V-30 i un altre en la pista d’Ademús alentixen el trànsit que ix de València
-
Més núvols i ruixats dèbils el cap de setmana
-
Cel cobert, vent de gregal i possibilitat de pluges dèbils a la Safor