Educació allargarà fins als 22 anys l’escolarització de l'alumnat amb necessitats educatives especials
El conseller José Antonio Rovira ha comunicat que l'advocacia de la Generalitat ha emés un informe que els permet complir amb la "falsa promesa" del Botànic
La Conselleria d'Educació ha anunciat este dimarts que allargarà un any més, fins als 22, l'escolarització als centres d'educació especial de l'alumnat amb necessitats educatives especials. Així ho ha anunciat el conseller José Antonio Rovira, que ha puntualitzat que la mesura, que ha titllat de "falsa promesa", havia estat signada pel govern del Botànic en funcions sense cap aval jurídic per a posar-la en marxa.
Rovira ha explicat que l'actual executiu autonòmic sí que compta amb l'informe de l'advocacia de la Generalitat necessari per a donar resposta a esta reivindicació històrica de les famílies d'este col·lectiu amb necessitats especials.
La mesura beneficiarà el curs que ve 175 alumnes d'educació especial i a les seues famílies, que disposaran de més temps abans d'arribar a una barrera complicada de gestionar. "En Context" analitza esta problemàtica.
Més llegit
-
Localitzen les dos persones desaparegudes i eleva a 45 el nombre de morts a Adamuz
-
Dos accidents causen nou quilòmetres de retencions al 'bypass' de l’A-7 a València
-
La borrasca Ingrid porta vent fort, baixada de temperatures i neu a l’interior
-
El primer informe sobre l'accident ferroviari sosté que el raïl es va fracturar abans de passar-hi el tren Iryo a Adamuz
-
Sis ferits lleus després de xocar un tren contra una grua a Cartagena
-
Baixada important de la temperatura