EcoTira, un espai dedicat a l'agricultura ecològica a Mercavalència
Els últims anys s’ha incrementat la demanda d'un producte més saludable i de proximitat
La superfície destinada a l'agricultura ecològica ha crescut un 80% els últims quatre anys. A més, s'ha incrementat la demanda per aquest producte més saludable i de proximitat. Aquesta tendència ha fet que Mercavalència, el principal centre agroalimentari de la Comunitat Valenciana, haja obert EcoTira, un espai dedicat a l'agricultura ecològica i sense plàstic.
Encara que aquestes característiques encareixen el preu, els agricultors recorden que els beneficis que aporten els productes ecològics i de proximitat tant per a la persona com per al planeta “no tenen preu”.
A més, defensen que per als productors aquest tipus de cultius són més rendibles i suposen una aposta de futur. Els últims quatre anys ha augmentat un 50% el nombre d'agricultors que es dedica a l'agricultura ecològica.
Més llegit
-
El jutge ha ordenat l'escorcoll de la casa d'Ábalos en trobar unes gravacions en el mòbil de Koldo en què admetria comissions per obres públiques
-
Els sis pobles de la Safor afectats per un vessament tanquen les platges al bany
-
Un cap d'Emergències declara que Pradas li va dictar el missatge d'ES-Alert enviat el 29 d'octubre
-
Les primeres inspeccions apunten que el vessament de les platges de la Safor no ve de la mar
-
L'Ajuntament recomana no caminar descalç a les platges de la ciutat de València
-
Investiguen una agressió sexual en grup a un menor per companys d'ESO d'un col·legi concertat de València