Dissabte amb gelades puntuals a l'interior i temperatures màximes a la baixa
De cara a dilluns, hi podria haver algun ruixat residual a l'extrem nord, en forma de neu a partir dels 700 metres
L'oratge s'estabilitza este cap de setmana —almenys durant les primeres hores— després d'uns dies de pluja generalitzada i generosa. Quedem just en una zona de transició abans que ens afecten noves borrasques i parlem d'un oratge més insegur.
Este dissabte serà un dia variable, amb presència de núvols que vindran des de l'interior, però també vent de ponent, que farà que s'òbriguen clarianes. Les mínimes seran fresques, amb gelades puntuals a l'interior, i les màximes baixaran després del lleuger repunt del termòmetre de dijous passat.
Diumenge de matí lluirà el sol, el vent bufarà de ponent, però serà un ponent fresc perquè estarà associat a una massa d'aire més freda. De vesprada els núvols taparan el cel amb ruixats generals que avançaran cap al litoral. En algunes comarques interiors els registres poden superar els 15-20 l/m².
Quan passe el front notarem una forta davallada dels termòmetres, de fet la cota de neu podria anar baixant fins als 1.300-1.200 metres.
Oratge de cara a Nadal
De cara a dilluns serà quan ens afectaria la part més freda associada a la pertorbació, això sí, amb la part més seca i amb poca precipitació. De fet, en cas de quedar algun ruixat residual a l'extrem nord podria ser en forma de neu a partir dels 700 metres. Serà un dia hivernal, amb vent de mestral i ponent fred, a pesar de les ullades de sol que començaríem a tindre a partir del matí.
Les temperatures de la setmana de Nadal seran inferiors als valors normals per a estes dates, amb ambient fred tota la setmana. Caldrà seguir la possibilitat de ruixats dispersos al llarg de la setmana, que podrien ser més generals i amb neu la segona part de la setmana que ve.
Més llegit
-
Carsí es disculpa per no acabar falles i lamenta "la falsa lucidesa d'un taller moribund que no va donar més de si"
-
Ja s'albiren els primers detalls del mantell de la Mare de Déu: una dona i un xiquet davall d'un colom
-
Vota per la millor crítica d'À Punt – Falles 2026
-
Les agències de viatges lamenten l'impacte de la guerra: "Ens hem quedat aïllats de l'Orient Mitjà i de tot Àsia"
-
Mascletà en directe del dimarts 17 de març de les Falles 2026 de València
-
Una embarassada dona a llum a sa casa a Favara assistida per un equip mèdic
Més vist
Més escoltat
-
16.03.2026 | 90 minuts
-
16.03.2026 | "El Gastroturista", amb Vicent Gil | David Joaquín, xef de Farigola i Menta
-
16.03.2026 | L’impacte econòmic de les Falles amb José Manuel Pastor
-
17.03.2026 | 90 minuts
-
17.03.2026 | La vesprada d'À Punt | Ofrena 2026 | Tercera Part
-
17.03.2026 | Amunt i avall | Primera Part