Dos detinguts a Gandia per agredir un home i deixar-lo en situació crítica
La víctima presenta lesions "d'extrema gravetat incompatibles amb la vida"
La Policia Nacional ha detingut a Gandia dos homes com a presumptes autors d'una agressió a un tercer, que està en estat crític amb mort cerebral a conseqüència dels colps rebuts. La víctima presenta lesions "incompatibles amb la vida", segons informa la Direcció Superior de Policia de la Comunitat Valenciana.
L'agressió va tindre lloc la matinada de dissabte passat a la terrassa d'un local d'oci de Gandia, i eixe mateix dia es va detindre un dels suposats agressors, un jove de 24 anys. Este dimarts, s'ha detingut el segon implicat, de 25 anys i també de Gandia.
Atesa la situació irreversible de la víctima, els dos agressors s'enfronten a un delicte d'homicidi, segons han informat fonts policials.
Més llegit
-
El jutge envia a presó l'autor confés de l'assassinat del menor de 13 anys a Sueca
-
L'advocat de la Generalitat relata que Presidència li va dir que s'oblidara del confinament a les 20:25 hores del 29-O
-
Sueca viu el segon dia de dol oficial mentre la investigació espera els resultats de l’autòpsia del menor assassinat
-
S'entrega a Sueca un home que confessa haver matat l'amic del fill, de tretze anys
-
Nacho Cotino, director d’À Punt Ràdio
-
El ponent torna a la càrrega