Detinguts a Espanya tres joves vinculats a un dels webs de temàtica neonazi més influents
La pàgina difon idees antisemites, homòfobes i racistes, i té com a objectiu captar adeptes.
La Policia Nacional, en col·laboració amb l'Europol i la Policia Federal suïssa, ha detingut tres joves espanyols d'entre 21 i 23 anys com a presumptes responsables de la secció en castellà d'un dels webs de temàtica neonazi més influents a escala mundial.
Segons els investigadors, els tres detinguts a Espanya donaven suport al màxim responsable, que resideix a Suïssa, en la tasca propagandística des d'abril de 2017. La pàgina estava dirigida a disseminar continguts antisemites, homòfobs i racistes, i buscava sumar adeptes a Espanya i a Llatinoamèrica.
La policia ha comunicat que el web, un portal de notícies instal·lat als Estats Units, compta amb més de 50.000 subscriptors. Té cinc canals per a difondre vídeo i contingut traduït a més de 20 idiomes.
Més llegit
-
Borja Sémper anuncia que té càncer i tindrà menys presència pública
-
Mor ofegat un xiquet de 2 anys en una piscina privada a Aspe
-
Un detingut per atacar un kebab eleva a 9 els arrestats pels aldarulls a Torre Pacheco
-
Com es fa... 'Fora de cobertura'
-
Investiguen dos homes per sostraure barreres de protecció en una carretera de Morella
-
Al volant, ni una gota d’alcohol: la DGT farà més de 30.000 proves diàries a conductors al juliol