Detinguts cinc homes per la violació d'una dona en un descampat de Mislata
La Policia Nacional també ha arrestat la parella d'un dels sospitosos, que està acusada, com ells, d'amenaçar la víctima perquè no denunciara
La Policia Nacional ha detingut cinc homes com a presumptes autors de l'agressió sexual a una dona el passat dia 3 de gener, en un descampat entre Mislata i Xirivella. Els agents també han detingut a la parella d'un dels sospitosos, per haver coaccionat la víctima i el seu company sentimental perquè no denunciara, un fet pel qual han imputat a tots sis un delicte d'amenaces greus.
Els investigadors van practicar les detencions aquest dimarts de manera simultània a les localitats de Xirivella i Torrent, segons ha informat el cos policial en un comunicat. El passat 13 de gener la delegada del govern espanyol a la Comunitat Valenciana, Gloria Calero, va avançar que els sospitosos havien sigut identificats.
La víctima, de 39 anys, residia en un vehicle abandonat en un descampat. Segons el seu testimoni, un dels detinguts va començar a abusar sexualment d'ella aprofitant els moments en què la seua parella s'absentava per a treballar.
Els detinguts, tres d'ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial, segons indica la nota policial.
Més llegit
-
Cinc caps de setmana llargs i dos possibles ponts en el calendari laboral del 2027
-
À Punt retransmet en directe la telefonada i la proclamació de les falleres majors 2027
-
Beatriz Blanco Tamarit i Julia Vizcayno Orero, falleres majors de les Falles 2027
-
València coneixerà este dimarts el nom de les falleres majors del 2027
-
Final de bojos al Ciutat: empat a tres en un temps afegit frenètic
-
Més de 4.300 militars, aplaudiments al rei i xiulits a Sánchez: així ha sigut la desfilada del Dia de la Hispanitat