Detingut un home per matar els seus pares i el seu germà a Alacant
Els morts són una una dona de 69 anys i dos homes de 71 i 42 anys.
La Policia Local a Alacant ha detingut un home de 44 anys aquesta matinada per suposadament matar els seus pares i un germà, segons han informat fonts policials. Els morts són una dona de 69 anys i dos homes de 71 i 42.
Els fets s'han produït en un domicili situat en el passatge Mestre Enric Granados, al barri Joan XXIII de la capital alacantina.
Dues patrulles del servei nocturn de la Policia Local van acudir a l'habitatge alertades per una trucada al 112 realitzada cap a la 1:40 hores. En accedir a l'immoble van localitzar a l'interior els tres cadàvers i al presumpte autor de les morts, que va ser detingut.
La Policia Nacional s'ha fet càrrec de la recerca d'aquest triple crim, del qual no s'han facilitat més dades.
Més llegit
-
Dos bombers forestals ferits i un càmping desallotjat per l'incendi de Tuéjar
-
Una investigació demostra que tots els camins no anaven a Roma, sinó a Bizanci
-
L'últim debat de l'estat de la Comunitat Valenciana de la legislatura serà el 28 i 30 de setembre
-
El juí a l'excúpula de Bancaixa per un forat de 750 milions per inversions a Mèxic comença amb la conformitat de diversos acusats
-
El cap de la unitat de bombers de Buñol que mesurava el Poio: "Ens va estranyar que ens retiraren"
-
Emergències activa l'alerta taronja per a este dimecres per pluges de fins a 80 litres en dos hores a València