Detingut un home a Gandia per pegar a la seua dona i fer-li perdre algunes dents
El suposat agressor ja ha passat a disposició judicial
Agents de la Policia Nacional detingueren diumenge un home a Gandia (Safor) com a presumpte autor d'un delicte de maltractaments en l'àmbit familiar, després que suposadament agredira la seua dona colpejant-la fortament a la boca i fent-li perdre diverses peces dentals.
Segons han informat fonts de la Prefectura, els fets succeïren a les 22:30 hores d'aquest diumenge en un domicili de Gandia, on havien acudit els agents perquè una dona havia telefonat al 091, denunciant que el seu marit l’havia colpejat fortament a la boca.
En arribar a la casa, els agents van veure llum i sentiren sorolls dins de la casa, fins i tot sanglots, però ningú els va respondre. Davant la situació d'"urgent i extrema necessitat", telefonaren als bombers perquè els obriren la porta per si hi havia risc vital per a alguna persona.
Dins de l’habitatge trobaren cinc menors de poca edat, que es trobaven en perfectes condicions, però molt nerviosos; restes de sang en una porta i, al saló, una dona amb la boca ensangonada i en estat de xoc. Els agents comprovaren que a la víctima li faltaven diverses peces dentals i, per tant, sol·licitaren presència sanitària.
El marit i presumpte agressor, que es trobava en una de les habitacions, va ser detingut en el moment i ja ha passat a disposició judicial. Segons la investigació, el detingut hauria agafat pels cabells la dona i li hauria propinat diverses punyades en la cara, que li haurien causat les lesions que presentava.
Més llegit
-
Detenen per doble homicidi l'exparella de la dona i pare de la xiqueta mortes a Xilxes
-
Troben mortes amb signes de violència una dona i la filla de dotze anys en una vivenda de Xilxes
-
Torn de la borrasca Pedro: reapareix el fort vent a la vesprada, però la temperatura es mantindrà en valors primaverals
-
Evacuen 25 persones de quatre cases després d'haver-se'n assolat una a Puçol
-
Dimitix el número dos de la policia després de la querella d'una agent per agressió sexual
-
Moren cinc adolescents en l'incendi d'un bloc de vivendes a Manlleu, Barcelona
Més vist
Més escoltat
-
17.02.2026 | 90 minuts
-
17.02.2026 | ContrÀpunt
-
17.02.2026 | Cadena de valor | Un alacantí necessita 3.600 € al mes per pagar un lloguer sense dificultats
-
18.02.2026 | Les notícies del migdia
-
17.02.2026 | La vesprada d'À Punt | Primera Part
-
17.02.2026 | Rafa Alarcón i Marta Chiner porten 'Pareja abierta' al Teatre Talía