Detingut un home a Benidorm per estafar 7.000 euros en prostíbuls i en una pensió
Les denúncies a la comissaria activaren la investigació
Detingut a Benidorm (Marina Baixa) un home com a presumpte autor d’un delicte continuat d’estafa, després d'aconseguir la numeració de diverses targetes bancàries i realitzar càrrecs fraudulents per valor de 7.000 euros en un prostíbul i una pensió a Elx.
La investigació es va iniciar arran una sèrie de denúncies a la comissaria de Benidorm en les quals les víctimes manifestaven que havien rebut càrrecs en les targetes sense autorització. La manera d'actuar del presumpte delinqüent consistia a contactar telefònicament amb les víctimes i guanyar-se la confiança per a aconseguir la numeració completa i la data de caducitat de les seues targetes. Una vegada que disposava de les dades les utilitzava per a fer pagaments, enganyant el personal i dient que la seua targeta s’havia trencat per a introduir de manera manual la numeració en els datàfons.
Els agents de la policia comprovaren que els càrrecs fraudulents es van fer en una casa de cites i en una pensió d’Elx.
Més llegit
-
La Guàrdia Civil no descarta l'aparició de més cadàvers després dels cinc trobats en aigües de Sagunt, Cullera i Castelló de la Plana
-
La dana agrana les comarques del nord de València i de Castelló
-
Atenen una dona amb parada cardíaca després de rebre l'impacte d'un llamp a la Marina
-
València desallotja platges i tanca parcs i cementeris per l'alerta de pluja
-
L'Aemet eleva l'alerta per pluges a nivell roig a Terol i Lleida
-
Avisos per tempestes molt fortes dissabte