Detingut un home a Albaida per agredir la seua parella i un altre a Gandia per maltractament
Els fets van ocórrer el dia de Cap d'Any, i la víctima va haver de ser atesa en el centre de salut local.
La Policia Local ha detingut a Albaida, a la Vall d'Albaida, un home que presumptament ha agredit la seua parella. Els agents van rebre una telefonada del 112 a les 8 de la nit del dia de Cap d'Any en què els informaven que un home estava atacant una veïna del poble.
Agents de la policia van acudir al lloc on s'estava produint l'agressió i va poder auxiliar la víctima, que va ser atesa al centre de salut d'Albaida. El detingut ja ha passat a disposició del jutjat de violència sobre la dona d'Ontinyent.
D'altra banda, la Policia Local de Gandia, a la Safor, ha detingut un home acusat de maltractar la seua parella sentimental. La detenció de l'individu s'ha produït després que la dona es presentara a les dependències policials amb les dos filles d'any i mig i tres anys, segons ha confirmat a À Punt NTC Lorena Milvaques, regidora d'Igualtat.
L'Ajuntament de Gandia ha posat en marxa el protocol contra la violència de gènere, que inclou la Policia Nacional. El presumpte agressor ja ha passat a disposició judicial i té una orde d'allunyament.
Més llegit
-
Així és el calendari laboral del 2027: tres festius cauen en dissabte i Sant Joan torna a ser laborable
-
Quatre artistes abandonen la Secció Especial i el gremi alerta de la falta de rendibilitat del sector
-
Consulta el mapa de les gasolineres valencianes després de l'entrada en vigor de la reducció de preus
-
Una manifestació unitària crida "no a la guerra" a València
-
El València pesca en aigües térboles (0-2)
-
Un home mata la filla de tres anys a Torrevieja i després se suïcida