Detingut per circular a 200 km/h en un tram de l'AP-7 a Oriola, limitat a la meitat
El conductor està investigat per un delicte contra la seguretat viària, que pot comportar penes de presó de tres a sis mesos
La Guàrdia Civil investiga el conductor d'un turisme per circular a 200 km/h en un tram de l'AP-7 limitat a 110 km/h. Superava en 90 km/h la velocitat permesa, segons ha informat l'institut armat en un comunicat.
Els agents van identificar el conductor el 18 de febrer durant un control de velocitat al peatge de l'AP-7 a Oriola (Baix Segura) en sentit Alacant. El vehicle, un Opel Mokka, va marcar prop del doble de la velocitat permesa en el quilòmetre 767 de l'autopista. El control, organitzat pel destacament de Torrevella, forma part de les mesures per a intentar reduir la xifra de víctimes en aquest tram.
El detingut està acusat d'un possible delicte contra la seguretat viària, que pot comportar penes de presó de tres a sis mesos, multa de 6 a 12 mesos (o treballs en benefici de la comunitat de 31 a 90 dies) i la retirada del dret a conduir vehicles de motor entre un i quatre anys. La causa la investiga el Jutjat d'Instrucció número 1 d'Oriola.
La velocitat inadequada o excessiva, juntament amb les distraccions i el consum d'alcohol, representa una de les principals causes d'accidents de trànsit. Aquest comportament augmenta significativament la probabilitat de cometre errors humans al volant, posant en risc la seguretat viària de tots els usuaris de la carretera, segons ha destacat la Guàrdia Civil en la nota informativa sobre aquesta actuació.
Més llegit
-
Javier Aguirre ja està a València
-
La incidència per covid-19 creix més del doble durant l'última setmana a la Comunitat Valenciana
-
Un alt càrrec "creu recordar" que Pradas va preguntar per l'ES-Alert vora les 17:30 h al Cecopi, pel risc de Forata
-
Nou ascens tèrmic abans de la normalització per a la setmana vinent
-
Mazón es personarà en tres causes contra persones que l’amenaçaren de mort després de la dana
-
Vicent Mompó, president de la Diputació de València: "Volem que el Teatre Principal estiga el menor temps possible tancat"