Detingut a Alacant un proxeneta d'una organització internacional
Actuava a París on obligava dones a prostituir-se i a entregar els ingressos
Agents de la Policia Nacional han detingut a Alacant a una delinqüent de 36 anys buscat per la justícia francesa, que havia dictat una orde europea de detenció i lliurament per un presumpte delicte de proxenetisme agreujat, pertinença a organització criminal, tràfic d'éssers humans, conspiració i blanqueig de capitals.
Els agents de la Unitat de Delinqüència Especialitzada i Violenta de la Brigada de Policia Judicial d'Elx van rebre de la secció de Fugitius de la UDYCO de la Brigada Central de Policia Judicial la sol·licitud de col·laboració per a localitzar aquesta persona, perquè sospitaven que podria estar treballant a Alacant.
El detingut formava part presumptament d'una xarxa de proxenetisme molt estructurada establida entre França, Espanya i el Paraguai. Les víctimes de la xarxa eren obligades a prostituir-se a París i entregaven els seus ingressos als proxenetes de Paraguai i Espanya.
El detingut es va establir a l'estat espanyol, des d'on gestionava les activitats de proxenetisme a França i Espanya. A més realitzava les transferències de diners entre França, el Paraguai i Espanya, així com els transports de les víctimes prostituïdes a França i Espanya. Per aquests delictes s'enfronta a una pena màxima de 20 anys de presó.
El detingut ha sigut posat a la disposició del jutjat central d'instrucció número 3 de l'Audiència Nacional, que serà l'encarregat de decidir sobre l'orde europea de detenció i lliurament.
Més llegit
-
El primer premi del sorteig de Reis cau en una vintena de pobles valencians
-
Troben el cos d'un dels dos menors desapareguts i el vaixell en el qual va naufragar la família valenciana a Indonèsia
-
Dos persones ferides en l'explosió d'un fornet de gas en una autocaravana aparcada a un camping del Campello
-
Nit gèlida a l’interior amb temperatures que ronden els huit graus negatius als Ports, l’Alt Palància o el Racó d’Ademús
-
La primera ministra danesa diu que "tot s'acabarà" si els Estats Units ataquen Groenlàndia
-
Castelló de Rugat repartix quatre milions del primer premi: “Els hem venut tots per finestreta, a particulars, a excursionistes..."