Detenen una parella a Elx per robar joies i buidar el compte de la dona que cuidaven
Els arrestats han passat a disposició del jutjat de guàrdia d’Elx acusats d’un delicte de furt en domicili.
Agents de la Policia Nacional han detingut a Elx una parella com a presumptes autors del robatori de joies i diners, i buidar el compte bancari de la dona que cuidaven. Els dos arrestats han passat a disposició del jutjat de guàrdia d’Elx acusats d’un delicte de furt en domicili.
Les perquisicions es van iniciar després de la denúncia de la víctima en comprovar que li faltaven 7.000 euros en el compte bancari i que li havien sostret diverses joies.
Els investigadors van centrar les sospites en l’entorn de la víctima i, davant la dificultat de seguir el rastre dels diners en efectiu, es van centrar a localitzar les peces de joieria robades.
Així, van descobrir que diversos lots de joies es van traspassar mesos abans de la denúncia i coincidien a la perfecció amb les relatades per la víctima en la seua denúncia. L’establiment que les va comprar ja les havia fos, però els investigadors van aconseguir fotografies de les joies, que la víctima va reconéixer com a pròpies.
Amb les proves recollides, els agents van identificar el venedor de les joies i un dels presumptes autors del robatori, i van procedir a la detenció d’ell i la parella, que va ser qui va reconéixer els fets.
Més llegit
-
València suspendrà les classes en centres de zones inundables amb alerta taronja
-
Temperatures d'estiu a mitjan setembre
-
Els propietaris de cotxes desapareguts per la dana hauran de retornar les ajudes si no es resol la situació abans que acabe l’any
-
Commoció a Calp per la mort d'un bebé de 20 dies atropellat per un cotxe aparcat que s'ha esgolat carrer avall
-
Presó provisional per a Pedro 'El Mexicano', l'autor del tiroteig d'Alfafar
-
Se suspén la demolició de les casetes de la platja de Babilònia de Guardamar del Segura