Detenen un home per matar la mare i ferir el pare amb una arma blanca a Sant Vicent del Raspeig
La Guàrdia Civil investiga les circumstàncies del parricidi mentre el presumpte autor està pendent de passar a disposició judicial.
La Policia Nacional ha detingut la matinada d'aquest divendres un home que presumptament ha matat sa mare i ha ferit de gravetat son pare a Sant Vicent del Raspeig.
El parricidi ha ocorregut a la nit a l'habitatge on residía la família, al carrer dels Reis Catòlics de la localitat alacantina, en circumstàncies que encara s'investiguen. Segons sembla, l'agressor, de 30 anys, ha atacat la mare, de 67, i li ha assesstat una ganivetada mortal. Posteriorment, ha apunyalat el pare, de 66 anys, al coll. El progenitor, però, ha pogut sobreviure i ara està ingressat en estat greu a l'Hospital d'Alacant, tot i que no es tem per la seua vida.
Després del crim, el presumpte assassí ha fugit, però les forces de seguretat l'han localitzat al cotxe al barri Joan XXIII, al nord d'Alacant, i l'han detingut. Els agents han trobat l'arma homicida, que suposadament s'ha utilitzat en el crim, dins del vehicle en què estava l'agressor.
La Guàrdia Civil s'ha fet càrrec de les perquisicions per a aclarir els motius que han portat el presumpte agressor a cometre el parricidi. Fonts de la investigació han confirmat que, a hores d'ara, es troba als calabossos de la Guàrdia Civil a Alacant, a l'espera de passar a disposició judicial.
Més llegit
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
À Punt estrena l’exitosa sèrie britànica ‘Doc Martin’, una comèdia diària per a les vesprades d’estiu
-
Moren tres banyistes d'edat avançada a les platges de Gandia, Dénia i Benissa
-
Almussafes registra un sisme de magnitud 2,7 i Silla dos més, de magnitud 2,1 i 1,9, respectivament
-
Les farmàcies estudien fer vaga pels impagaments: "Hem de demanar préstecs per a sufragar la despesa de la Seguretat Social"
-
Condemnats a 20 i 12 anys de presó dos dels quatre acusats d’abús sexual a una menor a la Vall d’Albaida
Més vist
-
Informe | La Laboral de Xest
-
29.06.2025 | Entrada de Moros i Cristians de Benissa | Primera part
-
29.06.2025 | Entrada moros i cristians de Benissa | Segona Part
-
30.06.2025 | A la fresca
-
La Universitat Laboral de Cheste, ciutat educativa de primer nivell
-
Carles Alberola recorda la Universitat Laboral de Cheste: “Era un paradís”
Més escoltat
-
30.06.2025 | Línia de fons
-
30.06.2025 | Luís Fernández, VIELCA INGENIERÍA
-
27.06.2025 | L'estiu 'A la fresca' amb Eduard Forés i Maria Fuster
-
30.06.2025 | 90 minuts
-
30.06.2025 | “Fil d’Irene”, el calvari de les dones migrants llatinoamericanes que busquen una nova vida als Estats Units
-
30.06.2025 | A poqueta nit | Primera Part