Detenen tres persones a Alacant per estafar més de 28.000 euros amb anuncis d'habitatges falsos
Presumptament s'apropiaven de les reserves i fiances que els perjudicats abonaven.
La Policia Nacional ha detingut a Alacant un matrimoni i una tercera persona per presumptament estafar més de 28.000 euros en la compra o el lloguer d'habitatges mitjançant anuncis falsos en internet i una falsa agent immobiliària.
La investigació es la conseqüència de seguir el rastre de la parella, ja detinguda l'any passat per una presumpta implicació en delictes d'estafa i pertinença a grup criminal. Es dedicaven a apropiar-se dels diners de les reserves que els perjudicats abonaven. Per a aconseguir els pagaments, falsificaven les firmes en els contractes alhora que modificaven les dades del registre de la propietat i d'identitat dels vertaders propietaris.
En aquesta nova estafa, una de les detingudes es feia passar per agent immobiliària i oferia la venda d'immobles a través d'internet. Els compradors pagaven grans quantitats de diners en concepte de reserva o fiança i, quan intentaven contactar amb l'agent per a signar el contracte, no obtenien cap resposta.
Els tres arrestats, d'entre 28 i 70 anys, estan en llibertat després de declarar en les dependències de la Policia Nacional.
Més llegit
-
L'avi dels menors desapareguts a Indonèsia: "La probabilitat de trobar-los vius és poca"
-
La família de les víctimes del naufragi a Indonèsia demana prudència i evitar especulacions
-
La família dels desapareguts a Indonèsia demana que es mantinga activa la recerca
-
La Generalitat envia l'ES-Alert a tota la província de València per risc d'inundacions
-
La Comunitat Valenciana sota la pluja: L'Aemet augmenta a roig l'avís activat al litoral sud de València
-
Decreten l'alerta hidrològica al riu Segura per les pluges