Detenen dos joves per una agressió sexual a una xica a la platja de la Malva-rosa de València
Els acusats van intentar fugir, un d’ells per la mar, però finalment els agents els van poder arrestar
La policia ha detingut dos joves, 21 i 26 anys, per presumptament agredir sexualment una altra jove a la platja de la Malva-rosa de València la matinada de diumenge, segons ha confirmat la Policia Local de València. Els sospitosos van intentar fugir, un d’ells endinsant-se en la mar, quan van arribar els agents alertats per diversos testimonis, els quals denunciaren que s'havien emportat a la víctima agarrada per "les axil·les i a espentes" entre "els crits d'auxili d'ella".
Els detinguts van assaltar la jove al passeig de Neptú de València, al costat de la platja de la Malva-rosa, i la van portar fins a l’arena amb la intenció d’agredir-la sexualment.
La patrulla de la Policia Local que va acudir a aquest punt, després de recaptar les dades facilitades per diversos testimonis, va intentar arrestar els presumptes autors que, en veure's envoltats pels policies, van escapar a peu per l'arena. Un dels individus va tornar al passeig de Neptú, on va ser detingut pels agents, mentre que l'altre va tractar d'escapar introduint-se en la mar, fent cas omís de l'alto policial. Una llanxa dels bombers de l'Ajuntament de València va poder atrapar el segon presumpte agressor al límit de la platja del Cabanyal amb la Patacona, on els agents el van reduir.
Pel que sembla, el jove portava "una cosa platejada", que podria ser "un ganivet que hauria esgrimit en l'agressió", però l'arma no s'ha trobat, segons fonts policials.
Un amic de la víctima va assenyalar que havia "perdut de vista" la dona i que, pel que sembla, aleshores va poder ocórrer l'agressió, segons la informació recaptada per la Policia Local de València.
Més llegit
-
L'N-332, tallada en els dos sentits a Gandia, pel xoc d'una grua contra un pont, que haurà de ser demolit
-
À Punt oferix a la jutgessa els bruts de càmera de la dana i els entregarà quan els requerisquen
-
Dijous assolellat amb temperatures inusualment altes a l'interior
-
Quatre dies més de calor
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat
-
Condemnen l'antic capellà de Biar a un any i mig de presó per agressió sexual a una menor