Detenen a Benidorm un fugitiu de l'Equador per violar i deixar embarassada una xiqueta en dos ocasions
L'home, de 55 anys, té una ordre internacional de detenció i extradició pels delictes de violació i agressions sexuals a la menor de huit anys
A Benidorm, han detingut un home de 55 anys equatorià perseguit per agredir sexualment a l'Equador una xiqueta de 8 anys, a la qual va deixar embarassada en dos ocasions. Segons la Policia Nacional, el fugitiu compta amb una ordre internacional de detenció i extradició emesa per l'Equador pels delictes de violació i agressions sexuals des que la menor tenia 8 anys. Tot això podria comportar una pena de 22 anys de presó.
L'ordre de detenció va ser emesa per la Interpol el novembre del 2024 arran d'una investigació iniciada l'any 2015. Una vegada detingut, ja ha sigut posat a la disposició de l'Audiència Nacional de Madrid.
Després de diverses gestions, agents de la brigada de la policia judicial d'Alacant van esbrinar que el fugitiu s'ocultava a Benidorm i es va organitzar un dispositiu per a la detenció.
Més llegit
-
El govern espanyol rebaixarà l'IVA dels carburants, la llum i el gas al 10% per a fer front a la guerra a l’Iran
-
El foc de la Cremà acomiada unes Falles convertides en un clam col·lectiu per la pau
-
Imputen quatre sanitaris per la mort d’una xiqueta de dotze anys de Jérica per peritonitis purulenta el 2023
-
Pérez Llorca desfila en l'Ofrena amb la seua filla "molt emocionat" en un dia "inoblidable"
-
La V-30 presenta cinc quilòmetres de retenció en sentit al port de València
-
Catalá aposta per ordenar millor la mobilitat en Falles i endurir les sancions per conductes incíviques