Detenen 24 persones per compartir pornografia infantil
Dos de les detencions han tingut lloc a Castelló i a Alacant.
Agents de la Policia Nacional han detingut a 24 persones –una a Castelló i una altra a Alacant– per compartir pornografia infantil a través d'una coneguda xarxa social.
El detingut a Alacant és un jove de 28 anys que tenia en el seu poder milers d'arxius de contingut pedòfil. A més, creava la seua pròpia pornografia infantil inserint en les imatges les cares dels seus familiars.
Els 24 detinguts estan acusats de compartir pornografia infantil a través d'una coneguda xarxa social. Quatre eren menors d'edat en el moment de la detenció i el més jove tenia 14 anys. Entre els detinguts també hi ha una mare i el fill.
A més, la Policia Nacional ha realitzat diversos escorcolls domiciliaris que han permés confiscar milers d'arxius, vídeos i fotografies amb menors en el moment de ser víctimes d'abusos sexuals.
Més llegit
-
Detenen els dos homes atrinxerats durant vint hores a Elx que van apallissar de mort dos homes i van ferir-ne un tercer
-
El Nadal més car de la història: els productes típics de la taula es disparen un 10% en menys d'un mes
-
Els dies festius venen amb incertesa meteorològica
-
Vandalitzen amb pintades la seu del PP de Finestrat
-
Baixa la incidència de la grip, però repunten les infeccions per covid i virus sincicial
-
Mor un treballador a conseqüència d'una caiguda en una empresa d’Albal