Desallotgen una residència a Almussafes per un incendi
El foc l'han extingit al migdia, sense que es registraren ferits
El personal i residents del centre gerontològic La Vila d'Almussafes (Ribera Baixa) han sigut evacuats aquest diumenge a causa d'un incendi iniciat en la bugaderia.
A les 10:45 hores, els bombers han rebut un avís que alertava d'un incendi que ha generat gran quantitat de fum, segons han informat el Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat i el Consorci Provincial de Bombers de València.
Fins al lloc s'han mobilitzat tres dotacions de bombers, un sergent i un oficial del Consorci, i un Suport Vital Bàsic (SVB).
Cap a les 11:55 hores, el foc s'ha donat per extingit i després de ventilar la residència i les instal·lacions, els efectius de bombers s'han retirat.
Els serveis sanitaris s'han quedat en el lloc de l'incendi per a comprovar l'estat de salut d'algunes persones que havien inhalat fum.
Més llegit
-
Tanquen les platges de Daimús, Xeraco i Tavernes de la Valldigna per un bacteri i una a Orihuela per contaminació residual
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
Les farmàcies tancaran un dia en juliol per l'impagament de maig per part de l'administració
-
Pacients de la unitat de trastorns de la conducta alimentària de La Fe reclamen tornar a l'hospital, d'on foren desallotjades després de l'incendi
-
Mor un xiquet de dos anys oblidat a l'interior d'un cotxe a Tarragona
-
Moren tres banyistes d'edat avançada a les platges de Gandia, Dénia i Benissa