Declarat un nou incendi forestal a Begís
Emergències ha ordenat el desallotjament del càmping de Los Cloticos per la proximitat del foc
Aquest dilluns a la vesprada s'ha declarat un incendi a Begís, a l'Alt Palància. S’han mobilitzat set mitjans aeris de la Generalitat, huit unitats de Bombers Forestals de la Generalitat, sis autobombes, cinc dotacions, quatre comandaments i un camió dels Bombers de la Diputació de Castelló.
A les 18 hores de la vesprada el Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat ha establit la Situació 2 del Pla Especial d'Incendis Forestals per desallotjament del càmping de Los Cloticos. A les 19:30 hores, la Unitat Militar d'Emergències (UME) s'ha incorporat als treballs d'extincions, activada pel Centre Nacional de Seguiment i Coordinació d'Emergències del Ministeri de l'Interior. A més, efectius de l'UME treballen també en els incendis d'Useres i la Vall d'Ebo.
Durant la vesprada, quatre llogarets del terme de Begís han estat desallotjats per prevenció davant de la presència del foc. Els llogarets desallotjats són Arteas de Abajo, Arteas de Arriba, Ríos de Arriba i Los Cloticos. L'incendi, segons indiquen, continua actiu i avança "de manera ràpida". En l'extinció treballa actualment el dispositiu terrestre, ja que l'aeri s'ha retirat.
Més llegit
-
Docents i famílies omplin els carrers de València mentre els sindicats preparen la contraproposta per a Educació
-
El professorat torna a prendre els carrers de València
-
Viatge interactiu pels parcs naturals de la Comunitat Valenciana
-
Abaten a tirs un sospitós després d'obrir foc contra un control d’accés pròxim a la Casa Blanca
-
Educació espera el document dels docents per a reprendre la negociació i els sindicats diuen que l'entregaran abans de dilluns
-
Russafa viu el primer cap de setmana després de ser declarada zona acústicament saturada