La covid-19 confina 181 grups nous de 84 centres educatius en una setmana
Ara mateix hi ha 160 centres educatius amb aules confinades a la Comunitat, en contrast amb el 91,8% dels centres, que no han registrat incidències
El 91,8% dels centres educatius de la Comunitat Valenciana han operat sense incidències per la covid en la primera setmana de desembre. Per contra Sanitat Universal ha confinat 181 grups en 84 centres educatius, que se sumen als 122 grups de 76 centres que continuen afectats de setmanes anteriors. En paral·lel, en aquest període s'han desconfinat 83 grups de 41 escoles i instituts d'educació secundària.
Ara mateix l'acumulat de grups confinats és de 303 aules de 160 centres educatius segons la conselleria d'Educació, que destaca que durant la primera setmana de desembre el 99,2% de l'alumnat ha rebut les classes amb normalitat.
Entre la població escolar d'educació infantil, primària, secundària, batxillerat i FP s'han detectat un 0,1% de positius actius del total de l'alumnat i s'ha establit l'aïllament preventiu, per haver sigut contacte estret amb positius, d'un 0,7% d'alumnes.
Respecte al personal docent, s'han confirmat un 0,1% de positius actius del total del professorat i s'ha determinat l'aïllament preventiu d'un 0,1% del professorat.
Per províncies, el 91,7% dels centres educatius d'Alacant no té cap grup confinat, com tampoc el 89,3% dels de Castelló ni el 92,6% dels centres de València.
En la primera setmana de desembre la província de València ha confinat 78 nous grups nous de 38 centres educatius; Alacant, 75 grups nous de 33 centres, i Castelló 28 grups més de 13 centres educatius.
En total, ara com ara, a Alacant hi ha 109 aules de 56 centres educatius confinats, per 52 aules de 28 centres educatius amb incidències a Castelló i 142 aules de 76 centres educatius a València.
Més llegit
-
La Generalitat destinarà 163 milions d’euros per a mantindre l’educació gratuïta de 0 a 3 anys el curs que ve amb ajudes entre 300 i 460 euros
-
La presidenta dels biòlegs: “No és una solució centrar-nos només en la construcció d’infraestructures, hem d’anar a les causes”
-
Reallotjar el veïnat de zones inundables i reduir obra d'asfalt: consells dels biòlegs després de la dana
-
Feijóo, sobre el pacte de Catalunya: “Els diners dels espanyols no són per a finançar el temps en el govern de cap president”
-
La Generalitat qualifica d'inconstitucional "el contingent separatista català" i demana tornar al consens del Consell de Política Fiscal i Financera
-
Detenen un home a Antella per la mort de nou cadells de podenc valencià
Més vist
Més escoltat
-
14.07.2025 | Nova edició de l’Expedició Juvenil Cavanilles per la comarca de la Serrania
-
15.07.2025 | València Port Horitzó 2030; El port, motor sostenible al mediterrani
-
15.07.2025 | Les notícies del migdia
-
15.07.2025 | Amunt i avall | Quarta Part
-
14.07.2025 | 90 minuts
-
13.07.2025 | Les notícies de migdia cap de setmana