Controlat un incendi forestal a Sinarcas
L'alerta s'ha comunicat a les 16:39 hores de dilluns
El Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat ha rebut dilluns de vesprada l'avís per incendi forestal a Sinarcas (Plana d'Utiel-Requena), que han aconseguit estabilitzar a les 18:30 hores.
L'alerta, que s'ha comunicat a les 16:39 hores per xarxes socials, ha mobilitzat quatre unitats terrestres de bombers forestals, quatre autobombes, dos mitjans aeris, una dotació de l'equip del Consorci Provincial de Bombers de Valencià, un agent mediambiental de la Generalitat i una patrulla de la Guàrdia Civil. De la mateixa manera, bombers voluntaris del municipi sinarquenc ha donat suport a l'emergència.
Uns minuts després de la comunicació, Emergències ha actualitzat l'enviament de dos brigades de reforç d'incendis forestals dels bombers de València, dos mitjans aeris de la Generalitat i un avió del govern, a més d'una unitat de bombers forestals, una autobomba i tres agents mediambientals de Conca. Prop de les 18:00 hores, s'han retirat els efectius de Conca i s'ha sumat altra dotació dels bombers de València.
Tal com ha anunciat Emergències, els equips mobilitzats han aconseguit estabilitzar l'incendi a les 18:30 hores i finalment s'ha controlat prop de les 19:00 hores.
Més llegit
-
La consellera d'Educació denuncia que els sindicats "volen derogar la llei de Lliberat Educativa aprovada a les Corts"
-
La Policia Nacional obri un expedient disciplinari a l'agent que va agredir una docent
-
Denuncien una agressió policial a una manifestant durant la protesta per l'educació pública davant de Conselleria
-
Educació denuncia "falsedats" dels sindicats i els representants majoritaris demanen un únic document marc per a negociar
-
Mor un copilot i el pilot queda ferit molt greu al Ral·li de la Ceràmica a Castelló
-
Conselleria alça la sessió amb el desacord dels sindicats en la negociació: “S’ha de reobrir el tema de les retribucions salarials”