Controlat un incendi forestal a Sinarcas
L'alerta s'ha comunicat a les 16:39 hores de dilluns
El Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat ha rebut dilluns de vesprada l'avís per incendi forestal a Sinarcas (Plana d'Utiel-Requena), que han aconseguit estabilitzar a les 18:30 hores.
L'alerta, que s'ha comunicat a les 16:39 hores per xarxes socials, ha mobilitzat quatre unitats terrestres de bombers forestals, quatre autobombes, dos mitjans aeris, una dotació de l'equip del Consorci Provincial de Bombers de Valencià, un agent mediambiental de la Generalitat i una patrulla de la Guàrdia Civil. De la mateixa manera, bombers voluntaris del municipi sinarquenc ha donat suport a l'emergència.
Uns minuts després de la comunicació, Emergències ha actualitzat l'enviament de dos brigades de reforç d'incendis forestals dels bombers de València, dos mitjans aeris de la Generalitat i un avió del govern, a més d'una unitat de bombers forestals, una autobomba i tres agents mediambientals de Conca. Prop de les 18:00 hores, s'han retirat els efectius de Conca i s'ha sumat altra dotació dels bombers de València.
Tal com ha anunciat Emergències, els equips mobilitzats han aconseguit estabilitzar l'incendi a les 18:30 hores i finalment s'ha controlat prop de les 19:00 hores.
Més llegit
-
Mor una persona en un accident de trànsit a la CV-35, a l'altura de Paterna
-
L'incendi de la Calderona ja afecta almenys 423 hectàrees, amb un miler d'evacuats a Gátova
-
Les entrades cristiana i mora d’Ontinyent en directe per À Punt
-
Ferit un jove en caure del castell de festes d'Ontinyent
-
Ontinyent vibra amb les entrades mora i cristiana
-
Vides congelades en el temps pel foc a Gátova: un poble buit i un bar al servici dels efectius