La Guàrdia Civil rastreja les costes de Torrevella després de trobar-hi set cadàvers
Els agents creuen que els morts formaven part d’un grup de persones migrants que anava en una pastera procedent d'Algèria
Els agents del Servei Marítim i de la Guàrdia Civil d’Alacant estan rastrejant aquest dimarts les costes de Torrevella, després que al llarg del dia d’ahir i de diumenge trobaren set cadàvers en el mar. Més concretament, van trobar quatre dels cossos enfront del Pilar de la Foradada i Torrevella, al Baix Segura, i tres a La Manga del Mar Menor, a Múrcia.
Per ara no han trobat cap cos més, però se sospita que podria haver-hi més víctimes després d’interceptar aquest cap de setmana una embarcació amb una única persona a bord prop del cap de la Nau, a Xàbia. La persona migrant va assegurar que anava amb un grup de catorze o setze persones, entre les quals hi havia menors d'edat.
Més llegit
-
Sabor Amar Paellas, de Quito, millor paella del món en el concurs internacional de Sueca
-
Un mort i una ferida en un accident entre un cotxe i una moto en la CV-339, a Llíria
-
Es cancel·la l'última etapa de la Vuelta per les manifestacions propalestines a Madrid
-
Sánchez anuncia una nova ajuda de 30.000 euros per al lloguer amb opció de compra per a jóvens
-
La Guàrdia Civil desarticula un laboratori de cocaïna i dos punts de venda de droga a Silla i Picassent
-
El govern espanyol notifica 7.499 pisos turístics il·legals a la Comunitat Valenciana que hauran de retirar els anuncis de les plataformes