Continua la cerca del jove desaparegut a Oriola la nit de Cap d'Any
Les batudes s’han centrat en la zona de les Salines de Torrevella.
Continuen les tasques de cerca del jove de 20 anys, Henry Alejandro Jiménez Marín, que desaparegué l’1 de gener a Oriola Costa, al Baix Segura. Ja són 24 dies sense notícies del jove i la seua família no perd l’esperança que aparega.
Des del primer moment la família i els amics han fet batudes diàries que per ara, després de recórrer tot el litoral oriolà no han donat resultat positiu.
Aquest divendres s’han reactivat les tasques per a trobar-lo amb membres de la Policia Local i Protecció Civil de Torrevella. La zona que es revisarà al llarg de tot el matí són les Salines de Torrevella.
D’altra banda, les investigacions han tornat al punt de partida. Tot i que en un principi una imatge capturada per una càmera d’un bar de la zona del cap Roig va fer pensar que el jove Henry Alejandro estava encara de festa la nit de Cap d’Any, ara s’ha descartat que fora ell. El seu germà, Andrés Jiménez, identificà Henry, però una segona visualització del vídeo a la caserna de la Guàrdia Civil de Pilar de la Foradada, amb millor qualitat d’imatge, ha dut a Andrés a descartar que la persona que apareix en les gravacions siga Henry.
El jove celebra la nit de Cap d’Any en el pis que comparteix amb uns amics en la urbanització la Florida d’Oriola Costa. Segons fonts policials el jove va ser agredit pel company de pis. Després de la baralla, Henry va decidir marxar al voltant de les 9 del matí del domicili. Des d’eixe moment no s’ha tornat a saber res d’ell.
Henry Alejandro fa 1,81 d’alçada, té els cabells negres i rulls i du un tatuatge al braç dret.
Més llegit
-
El temporal de vent deixa ratxes de fins a 143 km/h a Castelló i obliga a fer desenes d’actuacions
-
Consum avisa tretze fons i immobiliàries que han d’acceptar la pròrroga dels lloguers de les 100.000 vivendes que tenen
-
València Cuina Oberta bat el rècord de restaurants, fins a 75, amb huit estreles Michelin i dotze incorporacions
-
Divorciats i companys de pis: el drama de separar-se i no trobar un lloguer assequible
-
Detenen un matrimoni i el fill a Alacant per disparar al germà de la dona un tir al coll
-
Treball sense descans als forns d’Alberic per a fer milers de mones