El brot detectat a la presó de Fontcalent afecta 20 presos
Els presos que han donat positiu i els seus contactes estrets estan aïllats a les seues cel·les
La presó de Fontcalent es troba confinada per un brot de coronavirus en un dels mòduls, segons han confirmat fonts d’Institucions Penitenciàries. Les proves PCR a la presó han donat 20 positius al mòdul de tallers, segons UGT. En aquest mòdul hi ha 97 reclusos en total. S'han anul·lat totes les entrades d'advocats, voluntariat i famílies durant deu dies de confinament al centre penitenciari. Els interns estaven vacunats i han presentat simptomatologia lleu.
La presó es troba tancada per mòduls, segons el protocol establit. Els presos que han donat positiu i els seus contactes estrets estan aïllats a les seues cel·les. La resta es poden moure pel seu mòdul però no poden eixir-ne.
A la presó actualment hi ha 717 persones.
Més llegit
-
Laura Morell, sobre la llei Bolaños: “La reforma només pretén el control des de dins del poder judicial”
-
Diversos tècnics afirmen que les obres al barranc de Poio haurien reduït els efectes de la dana
-
Entra en vigor este dimarts el registre obligatori per als lloguers turístics de curta duració
-
Mazón presenta Endavant, un pla de reconstrucció postdana amb 339 mesures i 29.000 milions de pressupost
-
Feijóo inicia una ronda de contactes amb els socis de Sánchez per a una possible moció de censura
-
Comença la comissió d’investigació de la dana a les Corts
Més vist
Més escoltat
-
30.06.2025 | Luís Fernández, VIELCA INGENIERÍA
-
30.06.2025 | 90 minuts
-
30.06.2025 | A poqueta nit | Primera Part
-
30.06.2025 | “Fil d’Irene”, el calvari de les dones migrants llatinoamericanes que busquen una nova vida als Estats Units
-
01.07.2025 | Les notícies del migdia
-
30.06.2025 | Queda’t amb El GastroTurista | Binhui Jiang