En llibertat provisional el conductor que atropellà tres persones a Castelló de la Plana
L'investiguen per tres homicidis per imprudència, li han retirat el permís de conduir i haurà de comparéixer periòdicament al jutjat
El conductor detingut per la mort de tres persones atropellades a Castelló de la Plana aquest divendres ha quedat en llibertat provisional aquest diumenge després de declarar davant el titular del jutjat d'instrucció número 1 de la capital de la Plana.
El jove de 24 anys va donar negatiu en el control de drogues practicat per la Policia Local, però positiu en el test d'alcoholèmia i se l'investiga en una causa oberta per tres homicidis per imprudència.
Com a mesures cautelars, li han retirat el permís de conduir i haurà de comparéixer periòdicament al jutjat. El jutge ha adoptat aquesta decisió després de determinar que no concorren cap dels fins que justifiquen la presó provisional, com el risc de fugida, a causa de l'arrelament familiar, social i laboral que té l'investigat.
L’Ajuntament ha decretat tres dies de dol oficial: ha cancel·lat tota l’agenda oficial i la bandera de la ciutat oneja a mig pal. L’alcaldessa de la capital de la Plana, Empar Marco, ha insistit que aquest “accident tràgic, fatídic, l'ha causat l’alcohol" i per això ha recordat la importància de complir les normes de seguretat viària, respectar el límit de velocitat a les ciutats i no conduir després d'haver begut alcohol.
El sinistre es va produir al voltant de les 18:00 hores, quan el cotxe se n'isqué de la via i va atropellar les persones que circulaven per la vorera. Les tres persones que han mort són dues dones de 79 i 70 anys i un home de 63.
Més llegit
-
MINUT A MINUT | Seguix l'última hora del temporal de pluges a la Comunitat Valenciana
-
L’Aemet advertix que el pitjor del temporal a València arribarà esta vesprada, de nit i matinada
-
Fins a tres accidents embossen l'accés i eixida de València per l'A-3, la CV-30 i la V-30
-
La Comunitat Valenciana registra el major augment de població d’Espanya, amb Torrevieja, Gandia i Benidorm al capdavant
-
La inestabilitat encara pot generar pluges fortes
-
L'Aemet rebaixa a groc l'avís per la borrasca Emilia, que ha deixat més de 100 l/m² a la Safor i la Plana Baixa