Condemnat a 14 anys i 9 mesos de presó l’home que va assassinar una dona a la Granja de Rocamora
Els fets van ocórrer durant la nit del 16 de novembre del 2019, quan el condemnat va acudir a casa de la víctima per a demanar-li diners
La secció setena de l'Audiència Provincial d'Alacant, amb seu a Elx, ha condemnat aquest dilluns a penes que sumen catorze anys i nou mesos de presó a un home que va assassinar una ciutadana britànica a la localitat de la Granja de Rocamora.
Els fets van ocórrer durant la nit del 16 de novembre del 2019, quan l'home va acudir a l'habitatge de la víctima, a la qual coneixia per haver fet en la seua llar tasques de lampisteria, pintura i reparacions d'instal·lacions elèctriques.
L'home li va demanar diners a la dona i, quan ella li va donar cinquanta euros d'un moneder que en contenia 600 i li va donar l'esquena, ell la va abordar de manera sobtada, la va agafar fortament del coll i la va llançar contra el terra de la cuina. A continuació, segons la sentència, li va propinar nombrosos i repetits colps i li va col·locar un genoll damunt del coll i el pit, mentre exercia una forta pressió.
A conseqüència d'aquestes agressions, la víctima va sofrir moltes fractures de costelles, trencament cardíac i de la secció completa de la medul·la espinal, lesions que li van provocar la mort.
El magistrat que va presidir el juí ha condemnat ara l'agressor a una pena de tretze anys de presó per un delicte d'assassinat amb atenuant de confessió tardana, i li ha imposat una altra pena d'un any i nou mesos de presó per robatori amb violència a casa habitada.
La resolució, contra la qual es pot recórrer en apel·lació davant de la sala civil i penal del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, estableix indemnitzacions per un import total superior a 104.000 euros per als familiars de la dona morta.
Més llegit
-
La jutgessa de Catarroja demana a l’amo d’El Ventorro la factura i les dimensions de la sala on dinaren Mazón i Vilaplana
-
El govern espanyol proposa Teresa Peramato com a nova fiscal general de l'Estat
-
La xiqueta de quatre anys ingressada al Clínic després de ser atesa a la clínica dental d'Alzira ix de l'UCI
-
El vent canvia a mestral i eleva a taronja l'avís a l'extrem nord per ratxes de 100 km/h
-
Maribel Vilaplana va eixir del pàrquing a les 19:47 h, segons l'extracte de pagament de la targeta
-
Una de cada quatre xiques admet que la parella li ha revisat el telèfon i li diu amb qui pot parlar o no