La Comunitat Valenciana tindrà 12 festius el 2020
El calendari laboral de la direcció general de Treball estableix que Dijous Sant (9 d'abril) serà laborable.
El calendari laboral de la direcció general de Treball que publica aquest divendres el BOE estableix que la Comunitat Valenciana tindrà dotze festius el 2020. Nou seran comuns a la resta de les comunitats autònomes.
Dels dotze dies festius, set són festes nacionals no substituïbles: 1 de gener, Cap d‘Any; 10 d'abril, Divendres Sant; Primer de Maig; l'Assumpció de la Mare de Déu (15 d'agost); el dia del Pilar (12 d'octubre), la Immaculada Concepció (8 de desembre) i el dia de Nadal (25 de desembre). A aquests festius se suma el 13 d'abril, Dilluns de Pasqua i el 6 de gener, pel dia de Reis.
Un any més, Dijous Sant (9 d'abril) serà laborable, i els festius autonòmics seran el 19 de març, dia de Sant Josep; el 9 d’Octubre, Dia de la Comunitat Valenciana; i el 24 de juny, per Sant Joan.
Més llegit
-
La subdirectora del MuVim es jubila després de la investigació sobre el seu títol
-
La Unió Europea prohibix l'ús dels esmalts amb dos components tòxics a partir de l'1 de setembre
-
Busquen cinc vaques braves fugides a Alcalà de Xivert, on s’han prohibit els desplaçaments
-
La Cordà deixa 25 persones ferides, una d’elles greu
-
La flotilla torna a Barcelona pel mal temps i estudia quan salparà novament cap a Gaza
-
À Punt augmenta un 40% l’audiència d’estiu gràcies al futbol, els informatius les festes i els bous