La Comunitat Valenciana reforça la seua presència a la fira de turisme ITB de Berlín
Alemanya és el quart país emissor de turistes per darrere de Regne Unit, França i Holanda.
La Comunitat Valenciana reforça la presència a ITB Berlín amb la instal·lació d’un estand dins del pavelló dedicat al turisme LGTBIQ, com a part de l’estratègia de la Generalitat de reforçar la presència a Alemanya. A més, també tindrà un espai a l’estand de 100 metres quadrats de Turespaña. La fira comença aquest dimecres, i tindrà la presència del president del Consell, Ximo Puig.
Alemanya ocupa la quarta posició del turisme del territori valencià seguint al Regne Unit, França i Holanda. A més, el turisme alemany a la Comunitat Valenciana el 2018 va superar els 559.350 visitants, un 7,1% més que el 2017, com ha confirmat a Les Notícies del Matí el secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer.
El secretari autonòmic de Turisme, Francesc Colomer, va assenyalar durant els preparatius de l’esdeveniment anterior, el f.re.e de Munic, que l’objectiu és “mostrar l’oferta turística en un mercat que ocupa la quarta posició entre els països emissors de turistes”.
La fira tindrà més de 10.000 expositors de més de 180 països i enguany espera superar els 160.000 visitants.
Més llegit
-
La Generalitat convocarà en 2026 una oferta pública d’ocupació de més de 2.600 places
-
Mercadona acorda l’adquisició de Logifruit, amb 1.600 empleats, per a integrar la gestió d’envasos reutilitzables
-
Educació anuncia un decret per a reforçar l'autoritat del professorat a les aules
-
Avís groc: tornen les pluges al migdia i es prolongaran fins dimecres
-
Tallen l’A-3 a Buñol per l’accident d’un camió
-
Nou episodi de pluges generals