La Comunitat Valenciana, referent en agricultura ecològica a Espanya
Més de 96.477 hectàrees es dediquen a produir de manera ecològica, un creixement "molt per damunt de la mitjana nacional".
El Comité d'Agricultura Ecològica de la Comunitat Valenciana ha destacat que el sector de l'agricultura ecològica s'ha convertit en un "referent" a Espanya a causa del fort creixement, "molt per damunt de la mitjana nacional".
Segons les dades del Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació entre 2003 i 2017 el nombre d'operadors ha augmentat un 205%, passant de 986 a 3.013 en 2017. D'aquests, 251 pertanyen a Castelló, 1.785 són de València i els 977 restants provenen d'Alacant.
Respecte a l'evolució en hectàrees de cultiu en els últims 15 anys la producció ecològica també "continua estant molt per damunt de la mitjana nacional", amb les 96.477 hectàrees dedicades a l'agricultura ecològica el 2017, l'increment respecte a 2003 és del 292%.
Més llegit
-
Una gestant subrogada de Mèxic, obligada a pagar 150 euros de pensió alimentària pel fill que viu amb son pare a Alacant
-
Una tempesta torrencial a Pego descarrega més de 100 litres esta matinada
-
La Generalitat activa la preemergència hidrològica per risc d'inundacions al baix Túria i el baix Xúquer
-
L'anomenat piròman del Saler reconeix que estava a la zona en l'últim incendi, però nega ser l'autor del foc
-
Un veí de Rocafort, segrestat per un suposat grup terrorista a Burkina Faso
-
Detenen els pares i l'avi per la sostracció d'una bebé acabada de nàixer en un hospital de València