Els col·legis hauran de posar en quarantena una aula quan hi haja almenys cinc casos
Segons l'acord de la comissió, també s'aplicarà aquest aïllament quan hi haja contagis en un 20% de l'alumnat en un període igual i inferior a set dies
La comissió de Salut Pública ha acordat aquest divendres recomanar quarantena per a tota una aula sempre que hi haja almenys cinc casos de covid, o es produïsquen contagis en almenys el 20% dels alumnes durant un període igual o inferior a set dies.
Segons ha informat Sanitat al final de la comissió que ha reunit aquest divendres tècnics del Ministeri de Sanitat i comunitats autònomes, de l'acord també s'extrau que en cas que siguen quatre casos o menys del 20%, es considerarien casos esporàdics i no es recomanaria quarantena.
Els canvis marcats, segons explica Sanitat, van dirigits a garantir i fomentar el màxim possible la presencialitat en tots els nivells educatius, tenint també en compte l'important avanç de la vacunació i la constatació que "els entorns escolars han demostrat al llarg de la pandèmia ser entorns segurs quant a la transmissió del virus".
Més llegit
-
La Conselleria d'Universitats qualifica d'“intolerable” que es negue la paraula al representant de la Generalitat en l'obertura del curs acadèmic de l'UJI
-
Investiguen un possible vessament al riu Magre, on han eixit peixos morts surant
-
Almenys 25 ferits, tres de gravetat, en l'explosió d'un bar a Vallecas
-
Mor un home en l'explosió de gas d'un bar de Vallecas, amb almenys 25 ferits
-
Així són les vivendes prefabricades per a famílies afectades per la dana
-
Extingit l'incendi industrial d'Albuixec