Citen l’alcaldessa de Borriana com a investigada pel cas del PAI Golf Sant Gregori
Els propietaris afectats per aquest projecte urbanístic han denunciat un possible delicte de prevaricació i falsedat de certificacions
El jutjat ha citat l’alcaldessa de Borriana, María José Safont, a declarar en qualitat d'investigada pels presumptes delictes de prevaricació i falsedat documental, en relació amb informes desfavorables al projecte d’adequació urbanística (PAI) de Golf Sant Gregori, un projecte turístic residencial vinculat al golf que aspira a ser un dels més importants de la Comunitat Valenciana.
La mesura, que s'adopta amb caràcter cautelar, pretén investigar aquest procediment urbanístic que promou l'Ajuntament i que ha provocat "polèmica i malestar" entre alguns propietaris afectats pel citat PAI. En la denúncia feien referència a la possible comissió d'un delicte continuat de prevaricació i de falsedat de certificacions.
En paral·lel, el jutjat també ha citat com a testimoni el regidor d'Urbanisme, Bruno Arnandis, i dues persones més. També s'ha acordat prendre la mesura cautelar de paralitzar el cobrament de les quotes.
Juan Fuster, portaveu del PP a Borriana, ha acusat l’equip de govern d’“arbitrarietat” i d'“emprendre un camí en solitari”, i han demanat “transparència”.
Més llegit
-
Dissabte tràgic a les carreteres: quatre morts i quinze ferits en quatre accidents
-
Les farmàcies estudien fer vaga pels impagaments: "Hem de demanar préstecs per a sufragar la despesa de la Seguretat Social"
-
Ponts fins a quatre vegades més llargs: la dana obliga a redissenyar-los
-
Mazón presenta Endavant, un pla de reconstrucció postdana amb 339 mesures i 29.000 milions de pressupost
-
Comencen els talls de trànsit nocturns per la rehabilitació de la pista de Silla
-
Calor generalitzada i avís taronja per màximes de 40 graus al litoral i l'interior sud de València
Més vist
-
29.06.2025 | Entrada moros i cristians de Benissa | Segona Part
-
29.06.2025 | Entrada de Moros i Cristians de Benissa | Primera part
-
Últimes operacions per a convertir un barco en vivenda turística a la platja de Sueca (III)
-
29.06.2025 | Informatiu nit
-
29.06.2025 | Informatiu nit | L'oratge
-
29.06.2025 | Informatiu migdia
Més escoltat
-
29.06.2025 | Amunt i avall | Primera Part
-
29.06.2025 | Línia de fons
-
27.06.2025 | “Una cançoneta i mo n’anem”: homenatge a ABBA
-
27.06.2025 | L'estiu 'A la fresca' amb Eduard Forés i Maria Fuster
-
27.06.2025 | “Gran Pantalla”: cinema de neumàtics i gasolina
-
29.06.2025 | Les notícies de migdia cap de setmana