Celaá i Duque inauguren els Campus Científics d'Estiu a València
Els ministres en funcions visiten la UV i la UPV, que participen en un programa de divulgació científica per a adolescents.
Els ministres en funcions d'Educació i Formació Professional, Isabel Celaá, i de Ciència, Innovació i Universitats, Pedro Duque, inauguren aquest dilluns els Campus Científics d'Estiu amb una visita a la Universitat de València i a la Universitat Politècnica de València.
Els Campus Científics d'Estiu formen part d'un programa a través del qual 1.552 joves de quart d'ESO i de primer de batxillerat realitzen una immersió en un projecte d'investigació en una de les tretze universitats que hi participen. Els adolescents entren en contacte amb la tasca investigadora en àrees científiques com ara la física, la química, les matemàtiques, i les ciències naturals i mediambientals.
Més llegit
-
L'N-332, tallada en els dos sentits a Gandia, pel xoc d'una grua contra un pont, que haurà de ser demolit
-
À Punt oferix a la jutgessa els bruts de càmera de la dana i els entregarà quan els requerisquen
-
Dijous assolellat amb temperatures inusualment altes a l'interior
-
Quatre dies més de calor
-
Pedro Sánchez anuncia una llei per a baixar ràtios i hores lectives del professorat
-
La Generalitat destinarà un nou paquet d'ajudes, de 35 milions, per a les famílies afectades per la dana