Catalá demana més coordinació i atenció pels altercats al Castellar - l'Oliveral: "La Policia Local serà allí
L'alcaldessa de València creu que amb la coordinació dels agents municipals i la Guàrdia Civil poden "ajudar molt perquè finalitze ja d'una vegada"
L'alcaldessa de València, María José Catalá, ha apel·lat a una "major coordinació" entre l'Ajuntament i la delegació del govern en la Comunitat Valenciana i a una "major atenció" en el cas dels altercats registrats recentment durant diverses nits a la pedania d'el Castellar- l'Oliveral.
La primera edil considera que aquesta col·laboració serà possible, per a acabar "ja d'una vegada" amb aquests incidents, a més d'assegurar que "la Policia Local serà allí, reforçant a la Guàrdia Civil en totes les necessitats que tinga".
En aquesta zona de la ciutat la competència en matèria d'atenció i seguretat i vigilància és la Guàrdia Civil, ha assenyalat Catalá. Segons ha indicat, quan aquest cos de seguretat "va reclamar a la Policia Local més efectius, hi van acudir dènou agents municipals".
"La Policia Local serà allí, com ha estat, com va estar ahir, reforçant a la Guàrdia Civil en totes les necessitats que tinga", ha remarcat l'alcaldessa.
La primera edil ha asseverat que li consta que a la delegada del govern espanyol, Pilar Bernabé, no li és aliena aquesta situació. "La coneix perfectament i que crec que entre les dues podem ajudar molt perquè això finalitze ja d'una vegada", ha postil·lat Catalá.
Més llegit
-
Monumental retenció a la circumval·lació A-70 per un accident al terme de Torrellano
-
El Parlament Europeu aprova poder traure el carnet de conduir als dèsset anys
-
La investigació apunta que el cadàver trobat en un contenidor a Castelló de la Plana és de l’exmarit de l’alcaldessa d’Almassora
-
La zona de baixes emissions de València començarà a operar l’1 de desembre del 2025
-
Una caiguda mundial en el núvol d'Amazon provoca fallades massives en diverses plataformes i els pagaments amb targeta
-
Un punt i gràcies