De Castelló a Pilar de la Foradada: consulta els bars i restaurants que accepten mascotes
La Guia Repsol ha presentat els vint espais a la Comunitat Valenciana on poder anar acompanyat de gossos, gats o altres animals i menjar bé
La Guia Repsol ha atorgat esta setmana un total de 270 Soletes a bars, restaurants, tavernes o quiosquets de tot l’Estat en els quals les mascotes són benvingudes. En concret, a la Comunitat Valenciana n’han atorgat vint. Estos se sumen als més de 4.000 locals al llarg de tota la geografia espanyola recomanats per esta guia turística de referència com a llocs assequibles en els quals preval la qualitat i el bon fer.
Es tracta de fondes, rostidors, cases de menjar, bars o restaurants amb propostes modernes i ganes d'agradar, amb un ambient informal i acollidor, i amb preus ajustats, als quals ara s'uneixen 270 més, vint valencians, als quals poder anar acompanyat de gossos i altres mascotes.
Els Soletes també distingeixen a bars o locals de menjar ràpid en els quals es gaudeix de menjar bo, bonic i barat, siga de cuina tradicional o més moderna, de tapes o de vins, tant a les ciutats com en les principals carreteres.
Quins són els vint establiments a la Comunitat Valenciana?
Soletes a Castelló
- Kofu, a la plaça del Jutge Borrull, 27; Castelló
- Corpore Sano, al carrer Onda, 36; Castelló
- Loca Como mi Madre, al carrer Pintor Oliet, 39; Castelló
Soletes a València
- Defecto Bar, al carrer del Túria, 36; València
- Brindis, al carrer Salamanca, 40, València
- Garaje Foodie, al carrer doctor Ferran, 10; València
- La Fábrica de Huellas, al carrer del Túria, 60; València
- Bluebell Coffee, al carrer Buenos Aires, 3; València
- Flying Bean Coffee, al carrer del doctor Vila Barberà, 12; València
- SiS Coffee House, a la plaça Major, 3; Gandia
- L’Udol Reprimala Bar Café, al carrer Font de la Reprimala, 130; Vilallonga
Soletes a Alacant
- Woody’s, a l’avinguda Arenal; Xàbia
- Lulea, al carrer riu Girona, 23; Beniarbeig
- Con Alma, al carrer Gabriel Moreno, 23; Dénia
- Casa Aleluya, a l’avinguda del Rei Joan Carles I, 51; Dénia
- Baobab Soul Kitchen & Bar, a l’avinguda de Santander, 20; Sant Joan d’Alacant
- La Cuisine de Margherite, al carrer doctor Pérez Mateo, 1; Alacant
- JevoleCoffee, al carrer José Gutiérrez Petén, 29; Alacant
- Mestizaje, al carrer Mare de Déu dels Desemparats, 13; Elx
- Mejías Beach, a la plaça d'Antonio Sánchez Lozano, 5; Pilar de la Foradada
Més llegit
-
La cap de Meteorologia d'À Punt defén que la dana se sabia des de quatre dies abans: "La magnitud era històrica"
-
L'Audiència de València ordena obrir juí oral a Mónica Oltra i dotze acusats més per possible encobriment d'abusos a una menor
-
La jutgessa de la dana fa el primer pas al TSJ per a investigar Mazón per "negligència greu"
-
Tallen l’AP-7 a Tavernes de la Valldigna per l’incendi d’un camió
-
Víctimes de la dana a les Corts: "No hi haurà normalitat mentre continuen protegint el principal responsable de la mort de 230 persones"
-
Ricardo Caballer bat el rècord Guinness en disparar a Las Vegas la mascletà més gran del món
Més vist
Més escoltat
-
23.02.2026 | 90 minuts
-
22.02.2026 | Fem banda
-
23.02.2026 | Carlos Calvo (CIDE): “El canvi climàtic va intensificar un 20% la precipitació de la dana del 2024”
-
24.02.2026 | Les notícies del migdia
-
24.02.2026 | Cadena de valor | “EL VALOR DEL MARKETING MEDITERRANI”: MARKETING I EMPLEABILITAT
-
23.02.2026 | L'hora de la cultura