La cantant Amaia Romero protagonitza l’última campanya de la DGT
En l’anunci, la cantant protagonitza un atropellament per a conscienciar sobre les morts en carretera
La Direcció General de Trànsit, a través del Ministeri de l’Interior, ha llançat una campanya per la seguretat vial amb la col·laboració de la cantant Amaia Romero. En l’anunci, la jove cantant dona un missatge amb les imprudències que solen costar-li la vida a molta gent a la carretera.
“L’any passat van morir més de cent persones atropellades a les carreteres espanyoles, moltes d’elles en estiu. Algunes per no portar elements reflectants, altres per imprudència del conductor, o per creuar per llocs indeguts” explica Amaia. És en aquest moment quan un vehicle apareix en escena i l’atropella brutalment.
L’objectiu de l’anunci és conscienciar sobre els perills dels atropellaments, un vídeo que ha generat molt de debat en les xarxes socials.
Més llegit
-
Educació publica 14.261 llocs vacants que s'oferiran en el pròxim procés d'adjudicació de places docents
-
Moren un home de 52 anys i una dona de 53 per colps de calor a la Comunitat Valenciana
-
Mor un turista de 65 anys a la platja de Pinedo
-
Carlos Mazón es reunix amb representants de l'agrupació ciutadana d'afectats per la dana Tots a una Veu
-
El PSOE tria la valenciana Rebeca Torró com a secretària d'organització
-
Les màximes repunten en vespres d'un dissabte amb possibilitat de tronades
Més vist
Més escoltat
-
03.07.2025 | Línia de fons
-
02.07.2025 | Línia de fons
-
3 de juliol - Un accident de metro causa la mort de desenes de persones a València (2006)
-
02.07.2025 | Estar de moda | La moda oblidada
-
03.07.2025 | Obrim Meló amb Baovan i Hundred: els que ara triomfen també la van pifiar
-
02.07.2025 | Les notícies del matí