Campanar viu un emotiu minut de silenci per les deu víctimes mortals de l’incendi
L’escenari devastador que ha deixat l’edifici ha sigut motiu de pelegrinatge durant tot el matí i s'han depositat ofrenes a les víctimes
La plaça de l’església de Campanar s'ha omplit de gent aquest diumenge a migdia per a secundar el minut de silenci en record de la tragèdia i de les deu víctimes mortals per l’incendi de l’edifici que ha sacsejat aquest barri de València, que viu el tercer dia de dol oficial.
Després de l’homenatge, el veïnat ha intervingut per a agrair l’esforç del porter, els veïns i de tots els integrants dels cossos i forces de seguretat que van intervindre en l'extinció del foc i el rescat dels supervivents de l'incendi del bloc de 138 habitatges, on residien 450 persones.
L’escenari devastador que ha deixat l’edifici cremat ha sigut motiu de pelegrinatge de moltes persones durant el matí, en un clima de resignació, i moltes han depositat ofrenes florals a les víctimes. Mentrestant, alguns dels veïns del bloc han començat a recuperar els vehicles del garatge amb comptagotes i amb el suport de la Policia Local i els bombers.
Més llegit
-
Malestar entre els usuaris de Rodalia perquè els trens que ixen de Gandia i Xàtiva pararan a Albal durant les mascletaes
-
El fill de l'assassí confés del menor de 13 anys a Sueca confirma al jutge la versió del pare
-
Troben un cadàver sense cames a la planta de reciclatge de Paterna
-
Dilluns de transició cap a una setmana de pluges, que donarà treva des de dijous a la Magdalena i les Falles
-
Suspenen la mascletà i el concurs de paelles de la Magdalena pel mal oratge
-
Reamuntada, quasi tres anys després (3-2)
Més vist
-
09.03.2026 | Informatiu nit | L'oratge
-
09.03.2026 | 09.03.2026 | La bandaLa banda
-
09.03.2026 | Especial Falles: La mascletà - pirotècnia Turís
-
GALERIA | Visita totes les gaiates de les Festes de la Magdalena del 2026
-
09.03.2026 | La vesprada amb tu
-
09.03.2026 | Especial Magdalena: La mascletà - Pirotècnia Valenciana