Caixabank revela aquest dijous el nombre d'afectats pel seu ERO
Segons les estimacions dels sindicats, la mesura afectarà entre 2.000 i 2.500 persones.
Aquesta jornada és clau per a la plantilla de Caixabank, ja que, segons els sindicats, l'entitat dona a conéixer el nombre d'afectats, així com les mesures i causes que justifiquen un ERO.
Així ho van creure els sindicats després de la primera reunió amb la direcció del banc, celebrada el 10 de gener a Barcelona, la qual va servir per a constituir la taula negociadora.
Tot i que la direcció de Caixabank no ha facilitat cap xifra oficial, com ja van avançar les associacions sindicals, les estimacions apunten al fet que l'expedient de regulació afectarà entre 2.000 i 2.500 persones de la plantilla. Així, reclamen una negociació oberta a la direcció del banc, sense eixides forçoses i sense invocar d'entrada els articles de l'Estatut dels Treballadors que permeten justificar extincions de contracte.
CaixaBank, vol reduir el seu nombre d'oficines
A més d'aquestes negociacions, Caixabank ha anunciat que vol reconvertir el seu model d'oficina bancària. Es pretenen crear sucursals més grans, enfocades a l'atenció personalitzada al client i amb un horari d'obertura més ampli.
Per aquest motiu, l'entitat, que tenia en 2014 un total de 5.358 oficines, preveu situar-se en 2021 amb 3.640.
Més llegit
-
La confraria de la Sang de Sagunt torna a rebutjar amb una àmplia majoria l’entrada de les dones com a confrares
-
Consulta el mapa de les gasolineres valencianes després de l'entrada en vigor de la reducció de preus
-
L'accident d'un camió deixa quatre quilòmetres de retenció a l'A-7 a l'altura de Bétera
-
La Fúmiga reunix l'escena musical en valencià en "La gent de la Mediterrània"
-
Dia ventós al nord, nuvolositat i possibles ruixats febles
-
Dilluns més núvols i probables ruixats