El cadàver trobat en aigües del port d'Alacant va morir ofegat i no tenia signes de violència
Correspon a un home algerià, però de moment es descarta que viatjara en alguna embarcació precària
L'home que van trobar mort en aigües de la dàrsena interior del port d'Alacant va morir ofegat sense signes aparents de violència, segons han informat l’agència Efe fonts de la recerca. El cos ha estat identificat i correspon a un home algerià nascut en 1975 que ha mort per asfíxia per immersió, és a dir, ofegament, i sense signes d'haver tingut una mort violenta.
Quan encara no hi ha dades definitives de l'autòpsia, inicialment prevista al llarg d'aquest dilluns, sembla que es descarta que l'individu haja viatjat en alguna embarcació precària, de tipus pastera.
El cadàver es va trobar aquest diumenge cap a les 9:15 hores surant en aigües del port a l'altura del passeig dels Màrtirs de la Llibertat i al voltant de l’escultura d'Ícar, una de les zones més turístiques de la ciutat d'Alacant, i va ser retirat per una embarcació del Servei Marítim.
Més llegit
-
El WhatsApp de Pradas a la mà dreta de Mazón a les 16:28 h: "Ens informen d'un mort a Utiel"
-
Magda Añon i Francesc Server Mut, guanyadors 'ex aequo' dels Premis Lletraferit 2025
-
Toni Cantó presenta ‘El debat’, el nou programa d’À Punt dels divendres
-
PSPV i Compromís demanen a Pérez Llorca que retire l'acta a Mazón en vista dels whatsapps de Pradas
-
RTVE acusa Israel de maniobrar per a seguir en Eurovisió i qualifica de “farsa” la votació de la UER
-
Les claus de la nova normativa de patinets elèctrics: què cal fer abans del 2026?