Caçat a 60 km/h amb el patinet i en sentit contrari per ple centre d’Elx
La policia li va requisar el vehicle i ara s’enfronta a un presumpte delicte contra la seguretat viària
La Policia Local d’Elx investiga un jove de 22 anys a qui han enganxat circulant amb el patinet en sentit contrari per la principal artèria de la ciutat, a l’avinguda de Novelda, i a més de 60 quilòmetres per hora. Al jove se li imputa un presumpte delicte contra la seguretat viària, segons informa l’Ajuntament d’Elx.
Els fets van passar el 24 de desembre, quan els agents van detectar que el patinet amb el qual circulava podia arribar als 59 quilòmetres per hora, per això passa a ser considerat com un autèntic vehicle de motor i requereix l'obtenció del permís de conduir, el qual no tenia l'implicat. Davant d'aquesta situació, la policia li va requisar el patinet.
La Policia Local d'Elx apuntava que ha sorgit una “nova sinistralitat viària” per part de persones que circulen amb patinets, que per la seua elevada potència, poden arribar a velocitats fins i tot superiors a les dels ciclomotors.
Més llegit
-
Nervis i molta il·lusió en les primeres oposicions a mestre que se celebren al setembre
-
La princesa Astrid de Noruega mor als 94 anys, dos dies després d'assistir al funeral del germà, el rei Harald V
-
Empresaris vinculats a Aldama neguen haver intervingut en el pagament de comissions per les mascaretes del cas Koldo
-
‘Sopa de letras’, el nou concurs de les vesprades d’À Punt
-
La comunitat educativa torna al carrer per a reclamar millores en l’educació pública
-
Un vessament al riu Magre mata centenars de peixos i genera una gran bromera
Més vist
-
Terra de festes | Massalavés, Alcalà de Xivert i Benifato
-
Entre els nostres | Kevin i Paci
-
12.09.2026 | Entrada de Bous i Cavalls de Segorbe
-
11.09.2026 | Entrada de Bous i Cavalls de Segorbe
-
12.09.2026 | Informatiu migdia
-
11.09.2026 | Imposició de bandes a la reina infantil de les festes de Castelló de la Plana i la seua cort