Caçat a 60 km/h amb el patinet i en sentit contrari per ple centre d’Elx
La policia li va requisar el vehicle i ara s’enfronta a un presumpte delicte contra la seguretat viària
La Policia Local d’Elx investiga un jove de 22 anys a qui han enganxat circulant amb el patinet en sentit contrari per la principal artèria de la ciutat, a l’avinguda de Novelda, i a més de 60 quilòmetres per hora. Al jove se li imputa un presumpte delicte contra la seguretat viària, segons informa l’Ajuntament d’Elx.
Els fets van passar el 24 de desembre, quan els agents van detectar que el patinet amb el qual circulava podia arribar als 59 quilòmetres per hora, per això passa a ser considerat com un autèntic vehicle de motor i requereix l'obtenció del permís de conduir, el qual no tenia l'implicat. Davant d'aquesta situació, la policia li va requisar el patinet.
La Policia Local d'Elx apuntava que ha sorgit una “nova sinistralitat viària” per part de persones que circulen amb patinets, que per la seua elevada potència, poden arribar a velocitats fins i tot superiors a les dels ciclomotors.
Més llegit
-
Tanquen les platges de Daimús, Xeraco i Tavernes de la Valldigna per un bacteri i una a Orihuela per contaminació residual
-
Estos són els dotze festius autonòmics del calendari laboral del 2026
-
Mor un xiquet de dos anys oblidat a l'interior d'un cotxe a Tarragona
-
Moren tres banyistes d'edat avançada a les platges de Gandia, Dénia i Benissa
-
Dos morts i més de 6.500 hectàrees cremades en un incendi a Lleida, que ja està estabilitzat
-
Tellado, nou secretari general del PP, i Muñoz, la portaveu al Congrés